Golf'ern Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Tviler litt på at Fulham rykker opp, blir en knalltøff playoff, de feilet jo der ifjor, men det er jo ikke umulig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Med MitroGOD på laget blir det lett opprykk. Har fått en liten fot for Fulham etter at Mitrovic joina dere på lån, og både se og høre hvordan manager og supportere forguder mannen allerede. Heia Fulham! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Dere er i jævla god form om dagen, så jeg håper det blir opprykk Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Så lenge den nye Bale havner i rett klubb ønsker jeg definitivt Fulham tilbake, I alle fall. (Har til og med sett kamp på stadion deres!). Haha Sessegnon er vår lille egenproduserte diamant. Men forberedt på at han går til en større klubb etterhvert Så artig! Når var det? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Tviler litt på at Fulham rykker opp, blir en knalltøff playoff, de feilet jo der ifjor, men det er jo ikke umulig. Playoff er ren bingo. Og vi røk i playoff forrige sesong. Håper og tror fortsatt på direkte opprykk Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Med MitroGOD på laget blir det lett opprykk. Har fått en liten fot for Fulham etter at Mitrovic joina dere på lån, og både se og høre hvordan manager og supportere forguder mannen allerede. Heia Fulham! Mitro var siste biten i puslespillet. For en herlig spillertype! Og kan bekrefte at fansen digger han Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Dere er i jævla god form om dagen, så jeg håper det blir opprykk Håper bare ikke bobla sprekker. Tatt jævla mange poeng i 2018. Forrige tap var mot Sunderland (pinlig, jeg vet) 16 desember. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Så lenge den nye Bale havner i rett klubb ønsker jeg definitivt Fulham tilbake, I alle fall. (Har til og med sett kamp på stadion deres!). Haha Sessegnon er vår lille egenproduserte diamant. Men forberedt på at han går til en større klubb etterhvert Så artig! Når var det? West Bromwich Albion FC (Home) - Adult - 01/02/2012 Kick Off: 20:00 Var der i forbindelse med en Spurs-kamp og hadde London som transferby til det store utland. Benyttet anledningen da det passet seg slik. 1 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Håper Stoke rykker ned. Ordentlig drittlag Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 De må gjerne rykke ned, men gjør meg ingenting om de hadde overraska med en seier mot Man City i kveld nei. Men sjansen er vel større for at jeg vinner i lotto. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 kan like godt gi ut poengene på forhånd, fyfaen så kjedelig dette har blitt, fucking shitty Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Og der røk Pellegrino også ut av managerstolen i Southampton også, det laget der har underprestert for lenge. Tanker, når det er så seint i sesongen? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Like greit, hadde fort blitt nedrykk om han fikk forsette. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Kanskje de håper på en liten effekt av å få inn en ny en ja. Mulig erstattere? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Blir vel Mark Hughes eller noen andre kjedelige inn. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Tror ikke Soton går ned. Stoke derimot... Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Stoke ser ikke bra ut nei, kun Shaqiri som putter jo. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 (endret) West Bromwich Albion FC (Home) - Adult - 01/02/2012 Kick Off: 20:00 Var der i forbindelse med en Spurs-kamp og hadde London som transferby til det store utland. Benyttet anledningen da det passet seg slik. Har selv vært på Craven Cottage to ganger - må skyte inn at det er en fantastisk stadion! Der ligger det mye historie i tribunene, og nydelig at de har bevart den så godt. Tror det var mot Wigan i 06/07, eller noe rundt der, også var det Newcastle i 13/14. Anbefaler alltid folk å dra på Fulham-kamp om de er i London. Må oppleves Endret 13. mars 2018 av dysfunctional 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 (endret) Har selv vært på Craven Cottage to ganger - må skyte inn at det er en fantastisk stadion! Der ligger det mye historie i tribunene, og nydelig at de har bevart den så godt. Tror det var mot Wigan i 06/07, eller noe rundt der, også var det Newcastle i 13/14. Anbefaler alltid folk å dra på Fulham-kamp om de er i London. Må oppleves. Grunnet både helse og økonomiproblemer har jeg enda ikke hatt mulighet selv. Men drømmen lever for å si det sånn. Endret 13. mars 2018 av dysfunctional Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå