kloffsk Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Arsenal? City har vel ikke spilt i dag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg sklle klage at det første målet ødela dette og ga Chelsea seieren og syte. Men nå som jeg så at det var offside, vel. HIHIIHIH :D Jeg er kjempeglad, nå trenger vi ikke ha spekulasjoner lenger!!! :D FA HAR LAGD ET FOTBALLLAG OG HVA HETER DEM? JO CHELSEA FA FC!!! Nye navnet. Congrats Chelesa fans. Hvis ikke dere vinner ligaen etter DETTE! Vel da feiler det noe med dere :) Congrats to the team in blue made by the Football Assosciation! YAYYYY SIer opp fotball"karrieren" min. Over and out. Congrats folkens for at vi har brukt opp hele sesongen og tiden vår på this bullshit og sett dette skje i deg in front of our eyes. Jeg sa masse piss om FA i fjor, men etter 2-1 seieren deres mot oss på Stamford Bridge og nå DETTE (har ikke ord for dette så jeg skal ikke si noe om det), nå er vi jo sikker og har bevis. Ha det gøy videre folkens. Jeg skal vurdere å heie på FA FC til neste år siden da er man garantert litt hjelp og trophies ;) Peace out!! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Deilig, deilig. Fortjent. 2 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 For å referere til sitatet ditt tc, føler jeg du mangler klasse. 5 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Arsenal? City har vel ikke spilt i dag. Selv om vi har gitt opp tittelen, betyr ikke at vi ikke vil prøve å få 2. plass i ligaen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg sklle klage at det første målet ødela dette og ga Chelsea seieren og syte. Men nå som jeg så at det var offside, vel. HIHIIHIH :D Jeg er kjempeglad, nå trenger vi ikke ha spekulasjoner lenger!!! :D FA HAR LAGD ET FOTBALLLAG OG HVA HETER DEM? JO CHELSEA FA FC!!! Nye navnet. Congrats Chelesa fans. Hvis ikke dere vinner ligaen etter DETTE! Vel da feiler det noe med dere :) Congrats to the team in blue made by the Football Assosciation! YAYYYY SIer opp fotball"karrieren" min. Over and out. Congrats folkens for at vi har brukt opp hele sesongen og tiden vår på this bullshit og sett dette skje i deg in front of our eyes. Jeg sa masse piss om FA i fjor, men etter 2-1 seieren deres mot oss på Stamford Bridge og nå DETTE (har ikke ord for dette så jeg skal ikke si noe om det), nå er vi jo sikker og har bevis. Ha det gøy videre folkens. Jeg skal vurdere å heie på FA FC til neste år siden da er man garantert litt hjelp og trophies ;) Peace out!! 4 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jaja, hadde jo vært for mye å håpe på at Spurs skulle klare å kjempe om en CL plass. Typisk, typisk. Forhåpentligvis ny keeper til neste sesong :S Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Andre gang i år han fomler inn et mål mot Chelsea! Megatabbe av Gomes ja. Men ikke skyld på han for at det ble dømt mål på det, for ballen var ikke inne. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg sklle klage at det første målet ødela dette og ga Chelsea seieren og syte. Men nå som jeg så at det var offside, vel. HIHIIHIH :D Jeg er kjempeglad, nå trenger vi ikke ha spekulasjoner lenger!!! :D FA HAR LAGD ET FOTBALLLAG OG HVA HETER DEM? JO CHELSEA FA FC!!! Nye navnet. Congrats Chelesa fans. Hvis ikke dere vinner ligaen etter DETTE! Vel da feiler det noe med dere :) Congrats to the team in blue made by the Football Assosciation! YAYYYY SIer opp fotball"karrieren" min. Over and out. Congrats folkens for at vi har brukt opp hele sesongen og tiden vår på this bullshit og sett dette skje i deg in front of our eyes. Jeg sa masse piss om FA i fjor, men etter 2-1 seieren deres mot oss på Stamford Bridge og nå DETTE (har ikke ord for dette så jeg skal ikke si noe om det), nå er vi jo sikker og har bevis. Ha det gøy videre folkens. Jeg skal vurdere å heie på FA FC til neste år siden da er man garantert litt hjelp og trophies ;) Peace out!! ಠ_ಠ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 FIkk ikke sett det siste målet, siden jeg måtte noe jævla på dass, men bruttern sa det var marginalt offside. Og om dommerne da er i tvil skal det dømmes for det angripende laget. Konspirasjon, not so much. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Knust. 2 feilaktige mål som kan koste oss ligaen, i år i fuckings igjen. Føler med Tottenham, men fyfaen så jeg syntes synd på meg selv nå. Ligger så jævlig i korta at vi taper i mårra nå, ment to be. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Nei. Jeg føler ikke jeg har noe nytt å komme med. Ingen skal få meg til å tro at dette er tilfeldig Endret 30. april 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Kjenner jeg blir kvalm av den klubben. Et feilaktig dømt mål, og et offside mål på overtid... FA er helt korrupte. Arsenal MÅ slås i morgen, uavgjort ikke er godt nok, for Chelsea puster oss i nakken. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Er enig i at videodømming hadde vert en stor fordel men dette blir for mye. Man kan ikke nekte for massedrap når man finner gravene Hvorfor har Chelsea fått dommerhjelp i hver kampmmot oss i tre år arrangert av FA? Og ikke fått det i CL? Er du seriøs? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Og om dommerne da er i tvil skal det dømmes for det angripende laget. Hvor mange ganger de siste 10 årene har du sett at det faktisk har skjedd i en fotballkamp??? Er de i tvil så blåser de og for å sitere Benitez "that's a fact" Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg sklle klage at det første målet ødela dette og ga Chelsea seieren og syte. Men nå som jeg så at det var offside, vel. HIHIIHIH :D Jeg er kjempeglad, nå trenger vi ikke ha spekulasjoner lenger!!! :D FA HAR LAGD ET FOTBALLLAG OG HVA HETER DEM? JO CHELSEA FA FC!!! Nye navnet. Congrats Chelesa fans. Hvis ikke dere vinner ligaen etter DETTE! Vel da feiler det noe med dere :) Congrats to the team in blue made by the Football Assosciation! YAYYYY SIer opp fotball"karrieren" min. Over and out. Congrats folkens for at vi har brukt opp hele sesongen og tiden vår på this bullshit og sett dette skje i deg in front of our eyes. Jeg sa masse piss om FA i fjor, men etter 2-1 seieren deres mot oss på Stamford Bridge og nå DETTE (har ikke ord for dette så jeg skal ikke si noe om det), nå er vi jo sikker og har bevis. Ha det gøy videre folkens. Jeg skal vurdere å heie på FA FC til neste år siden da er man garantert litt hjelp og trophies ;) Peace out!! Drita klokka halv ni? Huff. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Det offensive laget til gode? Fyren står en meter i offside... Det er ikke korrupsjon, men noen ganger kan en nesten begynne å lure. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Og om dommerne da er i tvil skal det dømmes for det angripende laget. Hvor mange ganger de siste 10 årene har du sett at det faktisk har skjedd i en fotballkamp??? Er de i tvil så blåser de og for å sitere Benitez "that's a fact" Jepp, men da gjør de feil. Her gjorde dommerne isåfall riktig. Dette bør de gjøre oftere. Det offensive laget til gode? Fyren står en meter i offside... Det er ikke korrupsjon, men noen ganger kan en nesten begynne å lure. Som sagt, dret, så jeg så det ikke. Men, OM dommerne er i tvil så er det jo det de skal gjøre. Endret 30. april 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Er enig i at videodømming hadde vert en stor fordel men dette blir for mye. Man kan ikke nekte for massedrap når man finner gravene Hvorfor har Chelsea fått dommerhjelp i hver kampmmot oss i tre år arrangert av FA? Og ikke fått det i CL? Er du seriøs? Bruker jeg å kødde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå