Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I grunn irrelevant. Ja, fyrens oppførsel er forferdelig (typisk britisk heckle) men Carragher skal ikke svare på denne måten her, han synker ned på samme nivå. Han fyren har ikke noe å tape annet enn en billig latter og en spytteklyse, men det har Carragher som ansatt i en TV-kanal. 

Lenke til kommentar

Enig, det er flaut av Carra. Men jeg synes ikke at hans er verre enn farens. Faren kjørte, filmet og mobbet, det er lavmål det. Man har ikke lov å bruke mobil når man kjører, gjør det ikke? Enda verre velger han å være et kvalmende forbilde for datteren hans.

Lenke til kommentar

Tøvete oppførsel av Carragher, han kastet vel også et par mynter tilbake mot noen for en god stund siden da han spilte mot Arsenal. Han bør holde seg for god for dette. Bra at han legger seg flat og ikke tar en hel Giske, da i det minste.

Lenke til kommentar

Å slenge litt dritt med kjeften på den måten er bare barnslig.

Å spytte på en person er jo på grensen til straffbart. Så hva som er verst er ikke eg i tvil om. Men selvsagt kan man si at det er unødvendig og dårlig forbilde, men det er jo Carragher også i tillegg til å gjøre noe man absolutt ikke skal.

Men samma det. Ikke noe å miste noen jobb over, eller noe annet i mine øyne. Storm i vannglass. To personer som oppfører seg som drittunger.

Lenke til kommentar

Heisann Premier League folk! :) Jeg vet ikke om undertegnede er velkommen her i det hele tatt, men jeg velger å ta sjansen.

Som dere kanskje ser på bildet, så er altså jeg stolt norsk supporter av Fulham. Det er ikke så mange av oss (Et sted mellom 200-100 antar jeg) men jeg kunne ikke hatt det bedre enn det jeg har med Fulham :) Nå for tiden er Stefan Johansen eneste norske spiller i klubben. Tidligere nordmenn som har hatt opphold på Craven Cottage er Brede Hangeland, Erik Nevland og Riise-brødrene John Arne & Bjørn Helge.

Etter 13 års opphold på øverste nivå, rykket vi dessverre ned i 2014. Fire år senere ligger alt til rette for at en av Londons eldste klubber endelig kan få retur tilbake til Premier League. Når jeg skriver dette er vi på 4 plass i Championship, fem poeng bak andre plass som gir direkte opprykk.

Spørsmålet mitt går til dere som også følger med i divisjonen under Premier League, altså Championship. Tror dere mitt lag er å finne i øverste divisjon fra høsten av?

Sheild05.png

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...