Golf'ern Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Arsenal må passe seg for Burnley nå Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Ser det ut som om Ward holder Pickford der? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Arsenal må passe seg for Burnley nå Tvilsomt at Arsenal tar noe særlig mer poeng denne sesongen. Mindre enn 10. Garantert. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Tull. De kommer til å ta ca 15 poeng til, minimum. De har snitt på 1.6 så langt, og resten av kampprogrammet ser overkommelig ut, det kommer ikke til å droppe til 1 i snitt bare fordi dere ble slått av ligaens desidert beste lag i siste kamp Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Arsenal er vel ofte gode på slutten av sesongen og? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 (endret) Ikke mange her som har sett Arsenal denne sesongen. Aldri vært så dårlige. Wenger har etter sigende mistet garderoben. Per holdt krisemøte etter tapet mot City. Vi har Watford, Stoke, Burnley, West Ham og Soton igjen hjemme. Watford har et veldig godt tak på Arsenal, og Burnley blir vanskelig. Både WH og Soton kan fort få et resultat. Stoke rundtspilte oss på Britannia i høst. Arsenal er dårligere nå. Tror på 7 poeng. Borte er det kjørt. Absolutt maks 3 poeng. Så greitda, ca 10 poeng. Endret 3. mars 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Tror de aller fleste her inne har mer peiling på Arsenal enn det du har Men ok, jeg biter på. Jeg tipper de tar 18poeng. Du tipper 10 som i grunn er total kollaps. Vi får se når vi skriver 13. mai, så får vi se hvem av oss som er nærmest? Deal? 4 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 (endret) Harry Maguire ser ikke ut som en fotballspiller anno 2018. Ikke syns jeg at han er så drivende god heller på annet enn å lage frispark. Mahrez tar en McAllister og scorer bittelitt på overtid. Endret 3. mars 2018 av oOF Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Hvor blir det av ryktene om Salah til Real? Er jo åpenbart bedre enn Kane akkurat nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Klopp på linja der etter Salah ble revet ned er meg når jeg spiller FM/ser på Tottenham. Jaggu bra jeg ikke spiller mer og Spurs har gjort det bra de siste årene. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 https://www.vg.no/sport/fotball/i/jPgM1q/serie-a-kaptein-ble-pappa-for-to-uker-siden-funnet-doed-paa-hotellrom Tragisk. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 (endret) Forferdelig?? R.I.P Astori Endret 4. mars 2018 av VaporHead Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Fleire sånne taklinger har gått gjennom siste rundene. Lite forebyggande. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 God runde for Spurs. Heia Palace! Sørloth må begynne å score nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Herregud som naboen roper og skriker da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå