Tåkefyrste Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Off topic: liker virkelig ikke vglive's nye oppsett, mulig å få tilbake den gamle? Er ikke spesielt fan så langt jeg heller. Problemet mitt er at alt er så jævla stort. Må scrolle mange sider nedover for å se lagoppstilling bare. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 (endret) Det skal sikkert tilpasses mobiler og nettbrett. VGLive har blitt dårligere for hver revisjon. Skal man se på lagene må man klikke på hvert lag nå. Unødvendig. Endret 28. februar 2018 av oOF Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 (endret) Likte veldig godt forrige versjon! Denne var ikke like intuitiv eller brukervennlig! Muligheter for å klage? Endret 28. februar 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Off topic: liker virkelig ikke vglive's nye oppsett, mulig å få tilbake den gamle? Er ikke spesielt fan så langt jeg heller. Problemet mitt er at alt er så jævla stort. Må scrolle mange sider nedover for å se lagoppstilling bare. enig svak oppdatering. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Har Arsenal begynt med blå linjer på Emirates for å ønske City velkomne...? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Spiller de i Pyeongchang eller? Flaut å se så folk på kamp, særlig når det er Arsenal-City. Samme om det er kaldt eller ikke Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Hvorfor skal supporterne gidde dra på kamp når spillerne ikke gidder møte opp på banen. Satse på tomme tribuner og opprør ut sesongen! Kanskje silent Stan våkner. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Fordi de skal supporte spillerne sine *uansett*? Er Arsenal-supporterne virkelig så ræva? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Tror faktisk jeg hater shitty mer enn jeg hater liverpool atm. 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Kunstmål ja, Arsenal får juling Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Fordi de skal supporte spillerne sine *uansett*? Er Arsenal-supporterne virkelig så ræva? De som ikke kommer på kamper er rike sesongkortholdere. Ekte fans kommer. Also; Billetter til denne kampen koster fra tusenlappen og oppover, og i tillegg er det stans i mye av kollektivtrafikken. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Hvordan kom City-supporterne seg dit? I personlige helikoptere? Men greit, skal ikke mase om noe mer om det Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Sané MOTM Får krysse fingrene for fifa inform ? mager trøst. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Man City er bare driiit gode. Fotballkunst. Tar gjerne Wenger i West Ham, men han bør være ferdig i Arsenal. Det forholdet gagner ikke noen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Så strengt ut ja. Så vel ut som en albue for dommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå