""" Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg ler. This! Regner nesten med at vi ler pga. samme grunn. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Skandale rett og slett, FA er virkelig i mot oss nå, den der hadde ikke blitt dømt mål om det hadde vært United som hadde spilt mot Tottenham. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg bryr meg ikke (bortsett fra litt akkurat idag). Men hadde han ikke gjort tabben så hadde det ikke blitt noen situasjon heller. Jeg er helt enig at linjedommer kanskje gjør den største feilen her. Er bare så vanvittig lei av de som skryter av Gomes hele tida. Ja det er litt katastrofe at dommeren ikke vet at han må være sikker for at han dømmer mål. League 1 resten av sesongen! Lenke til kommentar
Populært innlegg Jørgen Skrevet 30. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. april 2011 Ro ned på konspirasjonsteoriene. Linjedommeren gjorde en feil, det er det. 11 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ja det er litt katastrofe at dommeren ikke vet at han må være sikker for at han dømmer mål. League 1 resten av sesongen! Litt som at man alltid skal dømme til det angripende lags fordel i diverse tvilssituasjoner (som f.eks offside), men det skjer jo aldri. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg tror på konspirasjonsteorien og jeg har rett til å få uttrykke den. Dette er faen ikke tilfeldig Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Premier League er verdens raskeste liga. To linjedommere og en dommer skal se enhver situasjon. Problemet ligger i at man ikke tillater videodømming. Linjedommeren vil aldri være plassert riktig der, det kan han umulig være (han må stå på dødlinjen). Fremtiden er videodømming. 4 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Er enig i at videodømming hadde vert en stor fordel men dette blir for mye. Man kan ikke nekte for massedrap når man finner gravene Hvorfor har Chelsea fått dommerhjelp i hver kampmmot oss i tre år arrangert av FA? Og ikke fått det i CL? Endret 30. april 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Enig med Jørgen i den her. Ting skjer jævlig fort. Husker selv vi var jævlig heldige når Carroll hentet ballen 1,5 meter inne i målet uten at det ble dømt på det mot nettopp Tottenham for noen sesonger siden. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Og der ble Chelsea snytt for ei ganske så klar straffe. KONSPIRASJON ASS!!!!!!!!!!! 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Og der ble Chelsea snytt for ei ganske så klar straffe. KONSPIRASJON ASS!!!!!!!!!!! Ta opp den teorien med meg om du ønsker å diskutere den. Det er min teori, ikke hele forumets Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Faen. Så typisk. Offside er det også ja. Haha... Endret 30. april 2011 av Latias Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Korrupte oljeklubb Edit: Offside-mål var det også Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Mislykka drittklubb FC! Hvor FAEN er forsvaret til Spudz? Totalt fraværende! Tror dere er en CL-klubb? Haha! Piss Off! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Nei se de fikk godkjent et offside mål... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 To mål de ikke skulle hatt..... jaja.... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Er vel også samme linjedommer som bommet i 1. omgangen, håpløst. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Er kjedelig for Tottenham, Arsenal og Manchester United at dommerne gjør to avgjørende feil idag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå