Tåkefyrste Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 (endret) Hei hå, her har jeg lest alt du har skrevet flere ganger og jeg står med setningen min jeg. Du sier at du ønsker at agentene skal få mindre, men ikke at de som får lite skal få mer (uenig i mer utjevning av lønn). Har ikke lagt på ett eneste strå her! Agentene får vel ikke "lønn" fra klubbene, men heller engangsummer. Så ja, jeg synes ikke lønningene bør utjevnes, men de kan gjerne slutte å gi agenter hundrevis av millioner for så å øke lønna til de på gulvet. Jeg synes derimot ikke det er noe grunnlag for å utjevne lønninger mellom de som står for underholdningen (spillerne) og de som ikke har utdanning og jobber for minstelønn. Grunnen til dette er at jeg prinsippielt er i mot det jævla maset om å alltid ta fra "de rike" og gi til andre folk som ikke har gjort en døyt for å fortjene det annet enn å være i live. Endret 1. februar 2018 av Tåkefyrste 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 (endret) Det er god bedriftskultur å fordele gevinst flatere, så alle som er med på å dra lasset får ta del i suksessen. Alle de store klubbene i England burde betale living wage, og jeg tror vi er der allerede om et par år. Endret 2. februar 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 (endret) Ser egentlig ikke noen problem med dette. Som bedrift, så er jo produktet de leverer "fotball", og at de har i grunn høy ROI kontra mange andre typer bransjer ROI er veldig, veldig vanskelig å regne ut for en fotballklubb. Nå er jeg litt usikker på hvor mye forskjellig som inngår i et investeringsregnskap for en fotballklubb, men spillerkjøp er hvertfall én av de tingene. Og å regne ut ROI på en spiller er bortimot umulig, spesielt med tanke på at man for lengst har dementert og nedjustert viktigheten av en spillers ankomst på mengden drakter som selges. Endret 2. februar 2018 av Amoralsk Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 For én spiller ja - men ikke som et selskap i sin helhet. United (eks) har sikkert stålkontroll på mengden penger de bruker kontra hva de får igjen osv, og det er dette jeg mener. Sanchez er jo bare en dråpe i bøtta for klubben 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Noen som så pre-match intervjuet med Guardiola? Veldig merkelige greier. Han har bare seks innbyttere på benken til kampen i dag, og begrunner det med at han ikke har stor nok tropp, og virket veldig irritert. De har seks skader. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Stakkar. Ikke mye sympati fra meg. 8 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Guardiola får sikkert utslett av å bruke spelerar som kostar mindre enn 400 mill. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 1-0 til City, what a shocker. Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Sikkert irritert fordi Mahrez glapp og. Dårlig gjort av Leicester ? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Å, så jævlig nære da Burnley! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Der satt den! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 (endret) Moro! Og sesongens bom av Sterling. Endret 3. februar 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Vakkert mål fra Brighton der! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 (endret) Mauricio Pochettino says Dele Alli deserved to be booked for diving against Liverpool but the Tottenham manager claims "tricking" officials and opponents is part of the game. Ikke rart det filmes i tottenham med slik innstilling fra manageren. Endret 7. februar 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Han er jo sør-amerikaner 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Han var også spilleren Owen filmet seg til straffespark mot under VM. Han påpeker, med rette, dobbeltmoralismen i det hele. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 West Ham signerte Evra før i dag, med kontrakt frem til sommeren. Spent på om han fremdeles holder nivået sånn noenlunde. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Ja publikum skal få kjørt seg nå! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Kommer nok til å sparke godt fra seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå