Tåkefyrste Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 De må da begynne å nærme seg FFP grensa snart? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Synes da Liverpool og City er gode på det. Ikke at jeg oppsøker det så jævelig, men føler ofte jeg kommer borti behind the scenes-videoer fra disse klubbene på YouTube.Ja du har rett at noen er flinkere enn andre. Er vel kanskje naturlig at jeg ikke får med meg så mye fra den siden, men setter pris på kule videoer uansett hvem det gjelder. Er en grunn til at Goal-filmene var populære (selv om den første var den eneste gode), samt alle fotball-reklamene fra Nike/Adidas etc. Blir nok mer i tiden som kommer. Se bare hvor fort announcement-videoene har blitt viktige. Det er stilig. En del av de rapidfire videoene til Arsenal er morsomme ? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 TV2 kjører Deadline Day på TV2 Sport Premium for de som ikke visste det. Ganske gjennomført, omtrent hele gjengen er der. Fin oppbygning til Tottenham - United i kveld også, så det er lov å finne en fotballpils i kjøleskapet allerede nå Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Går på TV2 Sportskanalen også, for de uten Premium. Hvis det er som i sommer er det vel reklamefri sending på premium. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Å ja, det visste jeg ikke. god info. Det har vært reklame på TV2 SP også, men lenge siden sist reklamepause nå. TV2 Sportskanalen kjører hardt på reklamepausene antar jeg? De var helt ekstreme under TATA Steel i alle fall Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Ja, mulig det var sånn det var. Bare husker at de ofte sa "Nå går vi i reklame på Sportskanalen", mens sendinga fortsatte på Premium. Det var vel på maratonsendingen ifm sesongstart i høst. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Det gjør de på sjakksendingene og. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Ja, mulig det var sånn det var. Bare husker at de ofte sa "Nå går vi i reklame på Sportskanalen", mens sendinga fortsatte på Premium. Det var vel på maratonsendingen ifm sesongstart i høst. De har ikke gjort dette nå, slik som de gjorde under TATA Steel. Så kan hende de kjører disse sendingene helt parallelt. Var akkurat reklame på SP nå Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Herregud: Spesielt morsomt siden det bare er en uke siden Guardiola sa at City ikke har råd til å hente spillere som Sanchez. Etter det har de kjøpt Laporte for 57 millioner pund og alle ryktene tilsier at de nå byr 65 millioner pund for Mahrez. Og det igjen etter å ha brukt 400 millioner pund på tre vinduer. Skjønn det den som vil. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) Siste rapportene er at de har forlatt dette nå, så ser ut som Mahrez blir der han er (kilde TV2-sendinga som viste en Sky-reporter) Endret 31. januar 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Virker sånn ja. Denne blir vel slått til sommeren uansett: Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Veldig glad for at Mahrez ikke gikk til City, har ekstremt sansen for ham, jeg syns han er veldig god men jeg hater at City snapper omtrent alt som er (unntaket er Sanchez) Men til sommeren så går han, garantert Lenke til kommentar
barezell Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 18:34 - OFFICIAL: LUCAS MOURA JOINS SPURS ✅ Speaking of PSG, this is one we've been waiting for ALL DAY for that's finally been confirmed... Lucas Moura has completed his £25 million move from PSG to Tottenham, signing a five-and-a-half year deal! Happy with that Spurs fans? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Den brasilianske Aaron Lennon? Tja... Tredje vingen fra fransk liga på få år. Får håpe han her kanskje får noen kamper før han drar igjen? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Theo Walcott drar seieren i land for Everton. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Synes godt WBA kan sette et par nå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Theo Walcott drar seieren i land for Everton. Leicester burde vunnet den kampen med to-tre mål. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Litt av en smell Chelsea gikk på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå