Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes da Liverpool og City er gode på det. Ikke at jeg oppsøker det så jævelig, men føler ofte jeg kommer borti behind the scenes-videoer fra disse klubbene på YouTube.

Ja du har rett at noen er flinkere enn andre. Er vel kanskje naturlig at jeg ikke får med meg så mye fra den siden, men setter pris på kule videoer uansett hvem det gjelder. Er en grunn til at Goal-filmene var populære (selv om den første var den eneste gode), samt alle fotball-reklamene fra Nike/Adidas etc.

Blir nok mer i tiden som kommer. Se bare hvor fort announcement-videoene har blitt viktige. Det er stilig.

En del av de rapidfire videoene til Arsenal er morsomme ?

Lenke til kommentar

Ja, mulig det var sånn det var. Bare husker at de ofte sa "Nå går vi i reklame på Sportskanalen", mens sendinga fortsatte på Premium. Det var vel på maratonsendingen ifm sesongstart i høst.

De har ikke gjort dette nå, slik som de gjorde under TATA Steel. Så kan hende de kjører disse sendingene helt parallelt. Var akkurat reklame på SP nå :)

Lenke til kommentar

Herregud:

Spesielt morsomt siden det bare er en uke siden Guardiola sa at City ikke har råd til å hente spillere som Sanchez. Etter det har de kjøpt Laporte for 57 millioner pund og alle ryktene tilsier at de nå byr 65 millioner pund for Mahrez. Og det igjen etter å ha brukt 400 millioner pund på tre vinduer. Skjønn det den som vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...