Snikpellik Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Det er jo litt deilig å bli hata igjen. 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Dette blir jo bare min subjektive mening så du får prøve å ikke bli for provosert. Klubben hadde sjel under fergie. Jeg har aldri likt united, men de spilte en viss type fotball og var til tider jævlig klasse. Alt for få år senere er det nitrist fotball og cash is king som gjelder. Prestasjonen/underholdningen står ikke til pengebruken/hvor bra spillere man har. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) Mesteparten av det United har servert etter 2009 er jo nitrist uansett SAF eller ikke. Fotballen har utviklet seg, sånn er det bare! SAF skviste ut den siste juicen som var mulig å skvise ut av en klubb som ville drive "fornuftig". Endret 25. januar 2018 av banansplitt™ 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Dette blir jo bare min subjektive mening så du får prøve å ikke bli for provosert. Klubben hadde sjel under fergie. Jeg har aldri likt united, men de spilte en viss type fotball og var til tider jævlig klasse. Alt for få år senere er det nitrist fotball og cash is king som gjelder. Prestasjonen/underholdningen står ikke til pengebruken/hvor bra spillere man har. Det smalt i fra den rette supporteren! Arsenal er jo søppel i dag i forhold til før under Wenger. Hvor er sjela til Arsenal nå? 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) United bruker mer penger enn under Ferguson, slik som omtrent alle de andre klubbene. Fotballen var til tider ganske trist under Fergusons siste år også, det er det mange som glemmer. Vi var kongene av 1-0 seire. Jeg skjønner ikke helt hvordan f.eks. Manchester United skal ha mistet så mye mer sjel enn f.eks. Arsenal. Som supporter siden starten av 90-tallet synes jeg ikke United som klubb har mistet noe sjel. Den dagen vi mister sjel er den dagen vi slutter å være den klubben i Premier League som er flinkest til å satse på og bruke unge, egenutviklede talenter. Vi bruker minst penger på lønn i ligaen om man ser på prosentandel av inntekten til klubben. Det er greit å bruke penger så lenge man har råd til det, men det krever også at man satser på egne spillere - noe vi gjør. Endret 25. januar 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Dette blir jo bare min subjektive mening så du får prøve å ikke bli for provosert. Klubben hadde sjel under fergie. Jeg har aldri likt united, men de spilte en viss type fotball og var til tider jævlig klasse. Alt for få år senere er det nitrist fotball og cash is king som gjelder. Prestasjonen/underholdningen står ikke til pengebruken/hvor bra spillere man har. Det smalt i fra den rette supporteren! Arsenal er jo søppel i dag i forhold til før under Wenger. Hvor er sjela til Arsenal nå? "hva merrei sjææl" er vel en standard forsvarsmekanisme ja Kan kritisere en ting uten å nødvendigvis mene at alt er perfekt med en annen. Jeg har vært temmelig negativ til Wenger og en del aspekter ved klubben siste årene, men jeg liker verdiene og spillestilen (som vi prøver spille med variert hell siste årene:P) Snikpellik; Helt enig at det er helt greit å bruke penger når man har god råd 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Har du hørt om å "feie for egen dør" før? For det var poenget, ikke "hva merrei sjææl". Ja, du har lov å kritisere, men i dette tilfelle så faller du jo mellom to stoler. Men greit nok Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Shit et bedre svar ville kanskje vært at Arsenal har plenty med sjel men mangler totalt ryggrad Lenke til kommentar
Populært innlegg bshagen Skrevet 25. januar 2018 Populært innlegg Del Skrevet 25. januar 2018 Sjela til Arsenal la dere igjen på Highbury 10 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Neida, tok jo med klokka! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Mista sjela da de dro fra Woolwich og kjøpte seg plass i førstedivisjon. Lucas Moura er visst forresten i ferd med å signere for Spurs. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Mista sjela da de dro fra Woolwich og kjøpte seg plass i førstedivisjon. Cute. 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Laporte bekreftet til City fra Athletic Bilbao. 57 millioner pund. City har nå kjøpt fire av de fem dyreste forsvarsspillerne i verden: Van Dijk (Liverpool, 75m) Laporte (City, 57m) Mendy (City, 52m) Stones (City, 47,5m) Walker (City, 45m) 201,5 millioner pund på forsvarsspillere på tre vinduer altså. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Da er det vel lov å poste denne igjen 6 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) Alltid like gøy den der! Totalt har City brukt 448,7 millioner pund på spillere siden Guardiola kom til klubben for halvannet år siden. Så kan man jo filosofere tilbake til Leicester i 2015-16 og tenke at det er flere veier til rom! Kilde Endret 30. januar 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Er også rykter om at City er interessert i å kjøpe Mahrez og planlegger et bud på €68m. Pep er en veldig god manager, men fy faen han er glad i å bruke penger. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Pep er uten tvil dyktig med gode spillere, men jeg klarer liksom ikke anse han som en av de store gjennom tidene sånn som han holder på. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Hvem er de store gjennom tidene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå