Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir jo bare min subjektive mening så du får prøve å ikke bli for provosert. :p

Klubben hadde sjel under fergie. Jeg har aldri likt united, men de spilte en viss type fotball og var til tider jævlig klasse.

Alt for få år senere er det nitrist fotball og cash is king som gjelder. Prestasjonen/underholdningen står ikke til pengebruken/hvor bra spillere man har.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette blir jo bare min subjektive mening så du får prøve å ikke bli for provosert. :p

Klubben hadde sjel under fergie. Jeg har aldri likt united, men de spilte en viss type fotball og var til tider jævlig klasse.

Alt for få år senere er det nitrist fotball og cash is king som gjelder. Prestasjonen/underholdningen står ikke til pengebruken/hvor bra spillere man har.

Det smalt i fra den rette supporteren! Arsenal er jo søppel i dag i forhold til før under Wenger. Hvor er sjela til Arsenal nå?  :rofl:

• Liker 2
Lenke til kommentar

United bruker mer penger enn under Ferguson, slik som omtrent alle de andre klubbene. Fotballen var til tider ganske trist under Fergusons siste år også, det er det mange som glemmer. Vi var kongene av 1-0 seire. Jeg skjønner ikke helt hvordan f.eks. Manchester United skal ha mistet så mye mer sjel enn f.eks. Arsenal.

Som supporter siden starten av 90-tallet synes jeg ikke United som klubb har mistet noe sjel. Den dagen vi mister sjel er den dagen vi slutter å være den klubben i Premier League som er flinkest til å satse på og bruke unge, egenutviklede talenter.

Vi bruker minst penger på lønn i ligaen om man ser på prosentandel av inntekten til klubben. Det er greit å bruke penger så lenge man har råd til det, men det krever også at man satser på egne spillere - noe vi gjør.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Det smalt i fra den rette supporteren! Arsenal er jo søppel i dag i forhold til før under Wenger. Hvor er sjela til Arsenal nå?  :rofl:

"hva merrei sjææl" er vel en standard forsvarsmekanisme ja :p

Kan kritisere en ting uten å nødvendigvis mene at alt er perfekt med en annen. Jeg har vært temmelig negativ til Wenger og en del aspekter ved klubben siste årene, men jeg liker verdiene og spillestilen (som vi prøver spille med variert hell siste årene:P)

Snikpellik; Helt enig at det er helt greit å bruke penger når man har god råd :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Laporte bekreftet til City fra Athletic Bilbao. 57 millioner pund. City har nå kjøpt fire av de fem dyreste forsvarsspillerne i verden:

Van Dijk (Liverpool, 75m)

Laporte (City, 57m)

Mendy (City, 52m)

Stones (City, 47,5m)

Walker (City, 45m)

201,5 millioner pund på forsvarsspillere på tre vinduer altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...