Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søkefunksjonen til diskusjon.no er ikke avansert nok til å finne de.....

You have to go deep......

Han har vel nevnt i en årrekke at Arsenal kommer til å falle av topp 4. Nå er vel de det dårligste topp 6-laget. Med et salg av Sanchez og ingen CL (mest sannsynlig) til neste høst, tviler jeg på at de forsterker seg så mye at de vil klare å komme topp 4 igjen før de gjør store endringer innad i klubben.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Søkefunksjonen til diskusjon.no er ikke avansert nok til å finne de.....

You have to go deep......

Han har vel nevnt i en årrekke at Arsenal kommer til å falle av topp 4. Nå er vel de det dårligste topp 6-laget.

Merkelig formulering. La meg prøve: han har spådd Arsenal utenfor topp fire i alle år, og tatt feil i alle år. Med unntak av forrige sesong. Blir litt som å tippe tap på Barcelona kamp etter kamp, du treffer selvfølgelig til slutt.

Ellers er nok de fleste arsenalfans enige om at Wenger ikke kommer til å ta laget til nye høyder akkurat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

BREAKING: Watford sack Marco Silva stating "had it not been for the unwarranted approach by a Premier League rival for his services we would have continued to prosper under his leadership" ?

Lenke til kommentar

Det er spesielt synes jeg. Watford kunne fått over 20 millioner pund for å la han gå til f.eks. Everton for en stund siden, også sparker de han nå og ender opp med å måtte kompensere han. Har styret fått kunstige forventninger til han og laget etter en rå sesongstart? Sparker de han for illojalitet? Eller er de fullstendig idioter?

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...