Sexylubb1 Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Hazard hinker etter å ha blitt "sparket ned" men skal allikevel ta straffen. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Hazard legger seg ned. Sjokk Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Deilig. Satser på poengtap til begge lag Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 så jo greit ut å dømme der da. 2 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Da skulle faen meg vi hatt straffe i første da Moses tar Niles. Men vi får faen ikke straffe med mindre det er halshugging. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 så jo greit ut å dømme der da. Syns du det? Det er så lite kontakt, det er 50/50 duell og Hazard faller så lett at min avdøde bestemor hadde falt mer realisitisk. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Ikke like situasjoner i det heletatt, Chelsea sin straffe er klarere enn Arsenal sin - uten tvil 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 (endret) To billige straffer mot Arsenal på to kamper... Edit: den forrige vil jeg påstå var feil, ikke bare billig.. Endret 3. januar 2018 av indahla Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 så jo greit ut å dømme der da. Syns du det? Det er så lite kontakt, det er 50/50 duell og Hazard faller så lett at min avdøde bestemor hadde falt mer realisitisk. Det er felling, ikke soleklar straffe, men nok til at det er ok å dømme straffe på, ingen dommerskandale, som folk skal ha det til. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Absolutt ikke, dette er ikke noe FA kommer til å se på etter kampen for å si det sånn Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Maitland-Niles er grusom. Har overhodet ingenting på dette laget å gjøre... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 ALONSO!! Jaddaaa, nydelig! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Maitland-Niles er grusom. Har overhodet ingenting på dette laget å gjøre... I rest my case. Send han til helvete ut av det A-laget her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Da tapte vi. Zappacosta inn av alle ting. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Helvette!! Hvorfor lar vi dem presse så jævla høyt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå