Teipball Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Tredje West Ham charge fra FA. Får jeg lov til å spille "FA er mot West Ham" kortet nå? Ikke før dere får pengebot for å hvile spillere som er helt utkjørt og som ikke klarer å spille. Endret 28. april 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Tredje West Ham charge fra FA. Får jeg lov til å spille "FA er mot West Ham" kortet nå? Ikke før dere får pengebot for å hvile spillere som er helt utkjørt og som ikke klarer å spille. Noe toppklubbene gjør hele tiden..... Hva med en streik? Alle klubbene streiker til FA letter på reglene. Da hadde man kommet igjennom tenker jeg Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Hva sa han? Det har vert mye mot WH nå ja Edit: Fant en link med bilde. http://www.westhamblog.co.uk/2011/04/gabbidon-twitter-outburst.html Endret 28. april 2011 av Stonemeister Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Noe toppklubbene gjør hele tiden..... Denne var hintet på Wolves som fikk pengebot på United, en kamp der man brukte 5 spillere som senere i sesongen var faste. Blackpool fikk jo også denne straffen. Mens Arsenal slapp når de hvilte 10 spillere mot Wigan. FA er shit, ikke at det er noe nytt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hvorfor skal de ønske det, når det bare er United som blir straffet. 'f*ck the lot of you will never get another tweet from me again' Usikkert hvem det var rettet mot. Snakkes om noen fans som gjorde noe greier med bilen hans etter tapet mot Villa. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Noe toppklubbene gjør hele tiden..... Denne var hintet på Wolves som fikk pengebot på United, en kamp der man brukte 5 spillere som senere i sesongen var faste. Blackpool fikk jo også denne straffen. Mens Arsenal slapp når de hvilte 10 spillere mot Wigan. FA er shit, ikke at det er noe nytt. Jepp, jeg vet. Wolves med flere har fått bot for noe toppklubbene gjør hele tiden. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Da missforsto jeg det litt Ikke at det gjør at Wolves rykker ned, men det er ganske idiotisk at man får straff for det, spesielt når man må registerer en tropp på 25 mann før sesongen. Kunne heller fått straffe for å sette sporten i vanry med å stille med Stephen Ward og resten av tidens dårligste backrekke. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Er det noen som fortjener straff/bot så er det slusa til Blackpool. Fraværet av defensiv vilje/organisering får meg til å facepalme inn i en annen galakse. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Eventuelt mangelen på varmeannlegg de hadde i vinter, som fucka opp hele oppsettet. De var sjarmerende i starten Blackpool, men nå kan de gjerne rykke ned. Ikke noe med West Ham å gjøre, nei nei.. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Heller morsom Blackpool-fotball, en gjennomført drittfotball fra West-Ham. 3 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Vi har utspilt både Blackpool og din klubb Liverpool i årets sesong. Ikke bare på resultatet, men spillemessig også. Historieløst å si at West Ham spiller drittfotball. Masser av fans ville ha Curbishley sparket da han holdt på, selv om vi gjorde det bedre enn på lenge. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Vell, vi ble utspilt av både Blackpool OG Westham, beat that! Ikke i 3-0 kampen da, hvor dere var NITRISTE! Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Qprs opprykk i fare, ironisk nok er Warnock manager for Qpr. Warnock ville at West Hams skulle bli trukket poeng for sin bruk av Tevez, men kan nå risikere samme skjebne. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3140576.ece Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Skulle til å dra fram det samme. Neil Warnock var blant de fremste forkjemperne for at West Ham skulle få poengtrekk og dermed rykke ned. Grunnen til dette var at Tevez var tredjepartseid, som siden har blitt ulovlig. Nå kan opprykket ryke p.g.a akkurat det samme. Jeg liker QPR, men hadde syntes det hadde vært litt morsomt om Warnock skulle få tilbake med samme mynt. "I just want justice" Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ser at alle vil ha QPR opp i PL, men er ikke dette en klubb som er/vil bli pengedopa om de så rykker opp? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Såvidt jeg har skjønt så kommer de ikke til å splashe penger bare for å gjøre det. QPR-eieren er vel like rik som Sheikh Mansour, men han virker fornuftig på overgangsmarkedet. Jeg har ihvertfall fått inntrykk av at han er villig til å bygge et lag over lengre tid. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Tror faktisk han er enda rikere enn eieren i City. Ser ut som han foreløpig har lagt seg på en fornuftig økonomisk linje, og håper han holder seg der. Digger forøvrig avataren din Shlaps. Senna var magisk. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Mener å ha lest et sted at QPR-eieren er blant de ti rikeste i verden. Hvordan sjeiken i City ligger ann er jeg usikker på. Hehe, takk. Rett og slett magisk ja, you said it. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Idiot keeper. Idiot dommer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Gomes er den største bøtten med dritt noen gang. Linjedommeren kan dra dit pepperen gror. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå