Latias Skrevet 13. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2017 Burnley ass. 3 faste forsvarere ute og. For å ikke nevne førstekeeperen og deres beste offensive spiller (Brady). Faktisk har de en så tynn tropp at de har hatt en nordmann (som de fleste ikke visste var i klubben engang) på benken de siste kampene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Manchester får utsatt frist til fredag angående "milkgate" Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Mao. har ikke FA fått nok info til å felle en dom? Tipper de feite karene på toppen ser dette som en god mulighet til å slenge ut noen saftige bøter så de kan feite seg opp enda litt mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Evt at begge lag har kamp idag som de heller vil fokusere på. Døm selv hva som er mest sannsynlig Lenke til kommentar
indahla Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Evt at begge lag har kamp idag som de heller vil fokusere på. Jeg tror (men her kan jeg ta feil) at FA var klar over at begge spiller kamp i dag da de ga den første fristen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Og realiserte at kanskje det var en litt tåpelig kort tid når man har midtuke. Ergo forlenget tid. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Holder en knapp på at de ikke har fått tilstrekkelig med informasjon altså. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Fantasy suger balle, men desember har vært bra for Spurs så langt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Ja, Spurs var jo helt ute av kampen for uker siden i følge halve forumet her. Så jævlig fort snur det vist i fotball :O Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Ja, Spurs var jo helt ute av kampen for uker siden i følge halve forumet her. Så jævlig fort snur det vist i fotball :O Hadde samme down i november i fjor og. Samme skade i forsvaret og om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Tottenham er ute av kampen om ligatittelen da. Ute av kampen om topp 4 håper jeg ingen har sagt de er allerede. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 "Alle" er ute av ligagullkampen. Samtidig tror jeg ikke noen Tottenhamsupportere hadde noe særlig høyere mål enn topp 3 og en god opplevelse i CL. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Allle er ute når ett lag holder på sånn, det kan man ikke hanskes med, trist for spenning. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 City blir slakta av Kane i morgen, mark my words. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Det blir nok Dembele, Winks og Eriksen som må gjøre den jobben, ved å ligge lavt og kjøre kontringer som mot Real og Dortmund. Men City er nok i litt bedre form enn de lagene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Manager of the month: Pep Player of the month: salah Goal of the month: Rooney Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Salah! Årets signering? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Og Oxlade-Chamberlain framstår som en like merkelig signering i dag som for 3 mnd siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå