DJ_Dark Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 QPR, Cardiff og Forest. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Helt enig med deg Dj_Dark. Da kan jeg gå på City Ground med pappa og se kamper hver helg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Forest har jeg spilt med en del på FM, så fått et lite forhold til dem. Hadde vært artig å sett dem i PL. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hadde ikke hatt noe imot å få Cottonmill derby igjen neste år, noe som da betyr at Burnley må opp! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Hadde ikke hatt noe imot å få Cottonmill derby igjen neste år, noe som da betyr at Burnley må opp! Hva får deg til å tro at Blackburn overlever i PL? 3 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Forest har jeg spilt med en del på FM, så fått et lite forhold til dem. Hadde vært artig å sett dem i PL. Spiller som deg ofte med Forest på FM, men at jeg heier på Forest har altid vært naturlig da jeg ble født i Nottingham og har bodd flere år der. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hadde ikke hatt noe imot å få Cottonmill derby igjen neste år, noe som da betyr at Burnley må opp! Hva får deg til å tro at Blackburn overlever i PL? Har stor tro på at vi tar sekspoengskampene mot W-lagene vi har igjen! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Apropos derbykamper, så frykter jeg at vi havner i samme divisjon som Millwall neste år. Rivaleriet der er bare helt sjukt. Husker oppgjøret i CC ifjor, med storming av banen 3 ganger, masseslagsmål og knivstikk utenfor banen. "A Millwall supporter, Ian Pratt, died at New Cross station after falling out of a train during a fight with West Ham fans. Leaflets were later distributed at Millwall's home matches bearing the words: "A West Ham fan must die to avenge him"." Håper på QPR, Cardiff og Leeds, men kunne ikke brydd meg mindre dersom West Ham rykker ned. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Enig med Maefteda. QPR, Cardiff og Leeds opp. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Er ikke QPR en pengedopa klubb? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Er ikke QPR en pengedopa klubb? Har vel blitt lovet et flott overgangsbudsjett den dagen de endelig rykker opp, noe som ser sansynelig ut i år Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Enig med Maefteda. QPR, Cardiff og Leeds opp. Tipper det blir QPR, Cardiff og Reading for min del. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Apropos derbykamper, så frykter jeg at vi havner i samme divisjon som Millwall neste år. Rivaleriet der er bare helt sjukt. Husker oppgjøret i CC ifjor, med storming av banen 3 ganger, masseslagsmål og knivstikk utenfor banen. "A Millwall supporter, Ian Pratt, died at New Cross station after falling out of a train during a fight with West Ham fans. Leaflets were later distributed at Millwall's home matches bearing the words: "A West Ham fan must die to avenge him"." Håper på QPR, Cardiff og Leeds, men kunne ikke brydd meg mindre dersom West Ham rykker ned. Just like Green Street. Helt sjuk rivalisering det der ja. Palestina/Israel tendenser i forhold til rivalriet mellom Liverpool og Man Utd f.eks. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 1. QPR 44/+38/85 2. Norwich 44/+24/80 -------------------------- 3. Cardiff 44/+25/79 4. Swansea 44/+21/74 5. Reading 44/+25/73 6. Nottingham 43/+12/69 -------------------------- 7. Millwall 44/+17/67 8. Burnley 44/+5/67 9. Leeds 44/+9/66 To kamper igjen. Leeds tapte, de har faktisk kun vunnet én av sine siste åtte kamper. Lukter ikke PL av dette. Ellers har QPR mer eller mindre sikret seg opprykk takket være sin solide målforskjell. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Alt for dårlig av Leeds, rett og slett. Scorer bra mengde mål, men bakover er det ikke PL-takter. Tottenham-syndromet. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) The only royalty I want to hear about this weekend, is King Kenny. Endret 26. april 2011 av Termo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 SSN: West Hams Danny Gabbidon charged with improper conduct and or bringing game into disrepute following comments made on Twitter. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Tredje West Ham charge fra FA. Får jeg lov til å spille "FA er mot West Ham" kortet nå? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) SSN: West Hams Danny Gabbidon charged with improper conduct and or bringing game into disrepute following comments made on Twitter. Hva sa han? Det har vert mye mot WH nå ja Endret 28. april 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå