Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen andre som tilbyr det i Norden, så jeg ser ikke hvordan det skal være flaut. Viaplay tilbyr enkelte CL-kamper i 4K UHD, men kun gjennom Chromecast Ultra.

 

Dessverre er det fortsatt ekstreme krav til infrastruktur hos leverandørene før det kan tilbys livesendinger i den kvaliteten.

 

Går med på at det er altfor dyrt spesielt om man følger andre lag enn United og Liverpool, men kvaliteten de siste årene har vært både god og stabil, og de nye appene står ikke tilbake for konkurrentene nå.

Blir litt høna eller egget diskusjon. Ekstreme krav til infrastruktur? Er nok mer et kostnadsproblem. I prinsippet trenger tilbyder bare å ha nok servere og høy nok upstream. Streamen de selv får er såvidt jeg har forstått enten 4K eller 1080p og blir deretter nedskalert. Forøvrig hadde 1080p @60fps fungert fint for meg og hadde sumo tilbudt dette til en overkommelig pris og med apps til det jeg har av duppeditter hadde jeg nok selv vurdert de.

Lenke til kommentar

Kan vi snakke litt om Rooney? 8 mål i ligaen, bedre målsnitt enn Jesus, Lukaku, Sané, Lacazette og Vardy. Og det på et av historiens mest ræva Everton-utgaver, de har vært grusomme nesten hele sesongen hittil. Et par av dem er straffer, men det er jo veldig imponerende.

Har meir lyst å snakke om det faktum at fyren får 2 bonuspoeng på fantasyen etter å ha levert....ka...10 pasninger totalt heile kampen? og like mange feilpasninger for øvrig, og score på ei straffe. #makessense

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...