Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Fra VG.no:

Hevder det blir nye TV-tider for PL-kamper

Rettighetene for Premier League-sesongene 2019-2022 skal i spill på nyåret, og ifølge den britiske avisen Telegraph så er det flere endringer på gang. blant annet så blir flere kamper tilgjengelig for TV-publikummet - i tillegg gjøres det justeringer rundt kamptidspunkt.

 

Dersom papirene Telegraph har fått tilgang til stemmer, er det bare å belage seg på å holde av lørdagskveldene i sesongen 2019. En del kamper skal være planlagt å ha avspark på Champions League-tidspunkt: Klokken 20.45. I tillegg legges det opp til å spille flere kamper på ukedager.

 

Full rounds of Premier League games to be shown live on TV for first time:

http://www.telegraph.co.uk/football/2017/12/07/full-rounds-premier-league-games-shown-live-tv-first-time/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Det kommer helt an på pris. Det blir neppe billigere.

Bare det å få lisensen vil nok koste dem enn del mer, så at prisen går opp igjen forventer jeg nesten.

Men kan betale litt ekstra for jeg syns tross alt at det TV2 leverer er bra, både med studio og kvalitet på sendingene. 

Lenke til kommentar

 

Det kommer helt an på pris. Det blir neppe billigere.

Bare det å få lisensen vil nok koste dem enn del mer, så at prisen går opp igjen forventer jeg nesten.

Men kan betale litt ekstra for jeg syns tross alt at det TV2 leverer er bra, både med studio og kvalitet på sendingene.

Liker Tv2 og studio, men streamingen deres er dritt. Elendige apper som var mye bedre før (Husker noen tv2 sport desktop appen?) og dårlig streamingkvalitet.

 

 

Flaut å ikke kunne levere 1080p og 50/60 bilder i sekundet i disse tider. Rett og slett elendig

Lenke til kommentar

Det er dessverre fortsatt ikke flaut å ikke kunne tilby 1080p 60fps livestreaming av sport - vi er ikke heeelt der enda.

 

Kvaliteten på Sumo er god synes jeg, og stort sett alltid bedre enn det jeg fikk med SS.

 

De hadde problemer for to sesonger siden med en del nedetid og lagging, men det har vært tilnærmet knirkefritt siden den tid.

 

Smart TV og konsollappene ruller strålende i stua på min 55, og kvaliteten er like god, om ikke bedre enn sendingene over lineær tv.

Lenke til kommentar

Det er dessverre fortsatt ikke flaut å ikke kunne tilby 1080p 60fps livestreaming av sport - vi er ikke heeelt der enda.

 

Teknologien finnes. Det er dårlig å betale premiumpris for 720p streams som har mye problemer selv etter mange år på markedet. Sumo er en av de dårligste streamingtjenestene jeg har brukt (kun slått av HBO Nordic, selv om det ikke er live). Kan det fungere bra nok? Klart, men ikke for den prisen. Forventer 1080p (omså bare 30/25 fps) minst. 

 

Problemet er ikke bare Sumo. Regner med de ikke får tilgang til noe bedre. Men hvem i all verden vil se 720p-materiale i 2017 når 4K straks er standarden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen andre som tilbyr det i Norden, så jeg ser ikke hvordan det skal være flaut. Viaplay tilbyr enkelte CL-kamper i 4K UHD, men kun gjennom Chromecast Ultra.

 

Dessverre er det fortsatt ekstreme krav til infrastruktur hos leverandørene før det kan tilbys livesendinger i den kvaliteten.

 

Går med på at det er altfor dyrt spesielt om man følger andre lag enn United og Liverpool, men kvaliteten de siste årene har vært både god og stabil, og de nye appene står ikke tilbake for konkurrentene nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...