Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke butthurt i det heletatt, finner det bare morsomt at du kan heie på et lag som er rivaler, for at de skal ta ligaen over de andre rivalene. Det er noe litt "møte seg selv i døra" ved det hele. Tenk på det neste gang du synger YNWA :p

Stemmer det, for det var ytterst uvanlig å finne noen United-supportere som heide på City over Liverpool i "Suárez-sesongen".

Det er litt "hykleri hyklera" ved det hele. Tenk på det neste gang du spiser is. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Fullt forståelig Liverpool fans vil City skal vinne forran Man utd, syns bare det er litt rart å gi opp etter 15 runder.

Håndsopprekning: hvem tror City ikke vinner i år.
Tror nok de vinner men håper jo selvfølgelig de skal drite seg ut i noen kamper.
Gjør jo de fleste, ingen som storjubler her(Colin er Colin, det får vi bare leve med). Tre 2-1 i siste liten kamper på City nå fører naturlig nok til litt "neh"faktor.

 

Blir mer spennende å se hvem på City som skaffer poeng på fantasy-laget :p

 

 

PS: jublet for Moyes jeg da ?

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

 

Fullt forståelig Liverpool fans vil City skal vinne forran Man utd, syns bare det er litt rart å gi opp etter 15 runder.

Hvis du hadde sett forsvaret vårt kamp inn og kamp ut så hadde du forstått.

 

 

Hvor mange Liverpoolkamper har du sett i det siste? Siden tapet mot Tottenham har vi 19-3 i målforskjell på 6 kamper i PL og alle av de seire utenom 1-1 mot Chelsea. Godkjent spør du meg, også av forsvaret.

 

Ser hva du mener, da forsvarsspillet kan være hasardiøst til tider, men får være måte på og svartmale også da.

 

Edit: Dog enig i at City ikke kan gjøres så mye med. 

Endret av ErlendRU
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Fullt forståelig Liverpool fans vil City skal vinne forran Man utd, syns bare det er litt rart å gi opp etter 15 runder.

Hvis du hadde sett forsvaret vårt kamp inn og kamp ut så hadde du forstått.

 

 

Hvor mange Liverpoolkamper har du sett i det siste? Siden tapet mot Tottenham har vi 19-3 i målforskjell på 6 kamper i PL og alle av de seire utenom 1-1 mot Chelsea. Godkjent spør du meg, også av forsvaret.

 

Ser hva du mener, da forsvarsspillet kan være hasardiøst til tider, men får være måte på og svartmale også da.

 

Edit: Dog enig i at City ikke kan gjøres så mye med. 

 

Har sett hele sesongen. Så du kampen mot Sevilla forresten? ... Laget er for dårlig til å i det hele tatt nevnes som kandidat til ligatittelen, at du prøver å forsvare Klopp fordi man har vunnet mot elendige lag i PL i det siste, sier mer om deg enn noe annet. Folk vil la seg lure. Å tro Liverpool har noen som helst sjanse på ligatittelen (SOM DET VAR SNAKK OM HER).. er som å tro på julenissen. Forsvaret er elendig og sørger for at Liverpool ligger der de ligger, man ligger ikke på 4.plass pga forsvaret, for å si det sånn...

 

Mens hans elskede sakho har sluppet inn fem på de siste fem.

Sakho er bedre enn alle i Liverpools forsvar. At han spiller på et dårlig lag, så må man regne med at forsvaret deres slipper enn flere mål enn lag som skal være gode. Men ja, du og flere nekter å kritisere Klopp for dette, fordi dere er Sakho-hatere og Klopp-elskere.

 

 

Mens hans elskede sakho har sluppet inn fem på de siste fem.

 

Ojj den var sylfrekk, nå får vi snart en lang rant om at alle oss Klopp-runkere ikke skjønner noe og at det er en skam at han behandlet lagets beste midtstopper på den måten! 

 

Det er en skam, uten tvil. Klopp slipper unna med det enn så lenge, men det er bare spørsmål om tid før det rakner denne sesongen, for forsvaret vårt vil aldri stå imot i kamper der man møter lag med mer kvalitet enn Brighton/Stoke/Soton... Det så man krystallklart mot nettopp Sevilla. Vil ikke forundre meg om vi ryker mot Spartak, men da har dere vel unnskyldningen klare for Klopp kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...