Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Mooooooooooooyeeeeeeeeees! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Har helt sluttet å håpe på at City går på bananskallet, for dette tror jeg de kommer til å snu relativt greit i andre omgang Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Sjæl. Gidder ikke bruke krefter på det. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Moro at West Ham scorer og de ble mye bedre utoveri andreomgangen. City kommer vel tilbake mot slutten og vinner 5-2 elns. Moro så lenge det varer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Moro at West Ham scorer og de ble mye bedre utoveri andreomgangenHva er neste ukes lottonummer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Satser offensivt med Jesus inn og Danilo ut Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Satser offensivt med Jesus inn og Danilo ut Ikke rart Man City bare fortsetter å vinne når de har Jesus på laget... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Der ja... God natt West Ham, det var moro så lenge det varte Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Moro at West Ham scorer og de ble mye bedre utoveri andreomgangenHva er neste ukes lottonummer? Ahem, ja. Det kan hende det skulle stå førsteomgangen der ja. Men nå ble det mål til hjemmelaget. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Der vare over.. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Colin, heier du på City nå? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Lurer på om det er fysisk mulig for city å spille en kamp uten å score mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Colin, heier du på City nå? Samme som tc47? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Colin, heier du på City nå? Mer fokusert på at City vinner ligaen enn sitt eget lag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Lurer på om det er fysisk mulig for city å spille en kamp uten å score mål.Klarte det i 120 min mot wolves, men så bøttet de innpå på straffespark Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Colin, heier du på City nå? Mer fokusert på at City vinner ligaen enn sitt eget lag. LOL, så butthurt Jeg vet mitt lag ikke kan vinne ligaen denne sesongen, så da er det bedre City vinner, sier seg selv. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Jeg er ikke butthurt i det heletatt, finner det bare morsomt at du kan heie på et lag som er rivaler, for at de skal ta ligaen over de andre rivalene. Det er noe litt "møte seg selv i døra" ved det hele. Tenk på det neste gang du synger YNWA Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Wow, hvordan bommer sterling der?!?! Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Jeg er ikke butthurt i det heletatt, finner det bare morsomt at du kan heie på et lag som er rivaler, for at de skal ta ligaen over de andre rivalene. Det er noe litt "møte seg selv i døra" ved det hele. Tenk på det neste gang du synger YNWA Butthurt-kommentaren var til han andre, ikke deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå