Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 LVG til Everton? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Hadde vært snodig Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Fascinerende kommentarfelt på det nye profilbildet til Premier League på Facebook nå. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 ^ Hvis noen lurte, så er dette det nye profilbildet, og forsidebildet til Premier League på Facebook. Dessverre lever fortsatt en stor del av jordas befolkning i middelalderen, og sånt blir det fascinerende kommentarfelt av. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Dessverre lever fortsatt en stor del av jordas befolkning i middelalderen, og sånt blir det fascinerende kommentarfelt av. Jepp! De fleste kommer fra bakvendtland, men er en del fra den moderne verdenen som også viser deres homofobiske og religiøse meninger på slike bilder. Hadde nok vært noen slike på den norske siden også, selv om de fleste som tenker det har lært seg å holde kjeft. Hver gang noen mener det er godtatt å være LGBT så er det bare å vise til dette og så legge til at det egentlig er enda fler som bare ikke tør å si noe offentlig men gjerne sier det ellers. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Det er jo kommentarene der som viser hvorfor sånne kampanjer fortsatt er viktig, og nødvendig. 7 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Så veldig mange britter og, når jeg glante igjennom i går. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Jeg bladde ikke så mye. Bare så mange steinalderkommentarer fra folk som så ut til å komme fra der kvinner er like mye verdt som en rødløk. Anyhow, idioter hele gjengen! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Verste er de som tror dette handler om politikk og ikke menneskerettigheter... At folk skal ha problemer med hva to mennesker gjør innenfor sine egne vegger forundrer meg. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Verste er de som tror dette handler om politikk og ikke menneskerettigheter... At folk skal ha problemer med hva to mennesker gjør innenfor sine egne vegger forundrer meg. This. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Wba leder mot Tottenham, goodie Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Da bytter jeg til å se Tottenham i stedet. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Hva i alle dager er det som skjer med Everton om dagen? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 De har et elendig lag og presterer som forventet. Uforståelig det de holdt på med under overgangsvinduet i sommer. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Hvis du ser på stallen så er det jo ikke et lag man forventer skal ligge der de gjør? Eller mener du at du ville tippet de til å være farlig nære nedrykksplass per nå, før sesongen startet? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Når de tror at Premier Leagues dårligste spiller de siste sesongene skal komme inn og lede dem til triumf, så ja.. Da fortjener du ikke mer. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Regner med at du mener Rooney her? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 At du kaller ham Premier Leagues dårligste spiller, de siste sesongene viser i grunn hvor lite seriøst man burde ta dine kommentarer 4 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Hvis du ser på stallen så er det jo ikke et lag man forventer skal ligge der de gjør? Eller mener du at du ville tippet de til å være farlig nære nedrykksplass per nå, før sesongen startet? Ja. Faktisk. De har mange individuelt gode spillere, men passer de sammen? Ikke på papiret i mine øyne. Og tydeligvis ikke i praksis heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå