Muffinss Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Hernandez han ved døra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 - Han i smokingMagiske Coutinho, sjekk hatten Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Kan dere ta det her i en kamptråd, Spurs-tråden eller Champions League-tråden? Dette er en PL-tråd. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Tottenham spiller i PL, akkurat som Arsenal! 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Kan dere ta det her i en kamptråd, Spurs-tråden eller Champions League-tråden? Dette er en PL-tråd. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Kan dere ta det her i en kamptråd, Spurs-tråden eller Champions League-tråden? Dette er en PL-tråd. Er fullstendig uinteressant for meg hva Tottenham gjør i Champions League. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) Da får du opprette en: Tråd for PL ting som interesserer MartinF. Dette er så definitivt innafor. Edit: Interresseres faktisk.... Endret 1. november 2017 av Jotun 4 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 City er fabelaktige på kontringer, det må jeg si. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Hvor ble det av tråden min..? Helt OK at den slettes men en liten mld. fra moderator hadde vært på sin plass.. Lenke til kommentar
Populært innlegg dysfunctional Skrevet 2. november 2017 Populært innlegg Del Skrevet 2. november 2017 Hvor ble det av tråden min..? Helt OK at den slettes men en liten mld. fra moderator hadde vært på sin plass.. Det er ikke alltid vi behøver å melde i fra om at idiotiske tråder ikke har livets rett. Det håper jeg nesten at folk klarer å forstå selv... 15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Manager of the month nominees. Dyche v Guardiola v Pochettino v Wenger. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Det er vel kun kamper i EPL som «teller».. Hvis ikke hadde Poch vært et klart valg! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Det er vel kun kamper i EPL som «teller».. Hvis ikke hadde Poch vært et klart valg! Røk mot WH i ligacupen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Røk også mot United i ligaen. Guardiola burde få den. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Skandale om ikke guardiola får denne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Må være ren City vinn gjennom hele regla? Pep, sane /kdb og Fernandinhos mål? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Nja. En liten skandale hvis ikke Boufal vinner månedens mål mener jeg. Det raidet er helt vilt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Joa,den var temmelig sweet. Mulig større konkurranse om månedens mål,ellers blir det nok lyseblått på reste Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Sane burde vinne månedens spiller, lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå