Sexylubb1 Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Crystal Palace 6 0 0 6 0-13 0 Ouch. Ny PL-rekord! Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Med Manchester United og Chelsea som dei to neste moststandarane.. Ser ikkje lovande ut. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Og de må virkelig skjerpe seg, forsvarsspillet mot City var hårreisende elendig, City har spillere som fint kan score på egenhånd uten at Palace trenger å gjøre jobben deres lettere. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Det blir sikkert gode odds på å legge inn et hundrelapp på Palace-seire i de neste kampene da... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Med Manchester United og Chelsea som dei to neste moststandarane.. Ser ikkje lovande ut. Snur mot Arsenal. Garantert 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Tok meg selv i å sitte her og lurte på hvorfor FA lar Arsenal spille på en mandag i en CL-uke når de andre lagene åpenbart har fått lørdagskamper. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Hvilke andre lag? De andre lagene som ikke spiller CL? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Hvilke andre lag? De andre lagene som ikke spiller CL? Han "tok seg selv" i å tenke det. Som at han glemte at Arsenal ikke er i CL. 4 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 (endret) Tok meg selv i å sitte her og lurte på hvorfor FA lar Arsenal spille på en mandag i en CL-uke når de andre lagene åpenbart har fått lørdagskamper. De regner vel med at tiden fra mandag til torsdag er lang nok tid til restitusjon. Endret 24. september 2017 av oOF Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Hvilke andre lag? De andre lagene som ikke spiller CL? Han "tok seg selv" i å tenke det. Som at han glemte at Arsenal ikke er i CL. Jepp. Og det var litt gøy å gni det inn at det var et faktum Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Gni det inn for meg? 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Barcelona kan bli Premier League-lag Dersom det blir gjennomført en folkeavstemning i Catalonia hvor man får flertall for løsrivelse fra Spania, blir Barcelona kastet ut av den spanske serien. I så fall må både Barcelona, Espanyol og Girona finne seg en "ny" liga. Da er både Premier League, Frankrike og Italia nevnt. - Vi har jo klubber fra Andorra som spiller i spansk serie i både fotball og basketball. Monaco spiller i den franske serien og de walisiske klubbene i England. Jeg tror ikke UEFA har noe i mot at nok en klubb spiller i en annen liga enn den hjemlige, sier den katalanske sportsministeren Gerard Figueras, ifølge The Mirror. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Høres for meg ut som et rent pressmiddel. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Lol. Selvfølgelig fortsetter Barcelona i La Liga uansett utfall. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Det er det dummeste jeg har hørt. Barcelone kommer til å spille i La Liga uansett. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Like dumt som Ronaldo og "IRREVERSIBLE DECISION" i sommer. Eller, faktisk enda dummere. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 (endret) 6. Feilaktig offside på Kane. 7. Alli med idiotpassning 7. Feil av linjedommer som ikke dømmer offside på Huddersfield. 8. Jeg er sur. 8. Kane scorer! 9. Innser at Trippier, mannen med de gode innleggene, får enda en assist i år som kommer på alt annet enn innlegg. 16. Angrer på at jeg ikke kjøpte Davies på Fantasy. 22. Trippier nå med assist fra innkast! Endret 30. september 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Kane har forøvrig unngått å gi to åpenbare assist nå. Som fotballspiller og for garderobemiljøet, hvor ok er det i lengden? Aksepterer alle at Kane kun går for mål? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Ikke så lenge han fortsetter å score. Vinner for laget sitt. Virker ikke som en egoistisk slik som f.eks sturridge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå