Golf'ern Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Vil ha tilbake Aleksander Schau i studio og Per-Jarle Heggelund som kommentator. Enig med Schau! Kul type, Heggelund syns jeg var kjedelig Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Heggelund var ekstremt god i Italia. Skjønner ikke helt hva som skjedde i England. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Kane går for ny PL-rekord i stangskudd. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Takler ikke Heggelund. Noen har bare ikke stemmen til å bli kommentator. Dessuten er han ekstremt lite engasjerende. Alsaker kan få West Brom mot Stoke til å virke mer interessant enn United-Liverpool kommentert av Heggelund. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Enig med resten her. Heggelund er grusom. Men nå har jeg ikke hørt norske PL-kommentatorer på flere år. Det er egentlig ganske deilig å slippe Alsaker og han hylebassen Wikestad. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Spurs burde hatt minst en straffe. Dommer overser to hands og en felling av Aurier. Ironisk nok dømmer han hands på Aurier i den siste situasjonen... Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Foretrekker Wikestad fremfor Alsaker. Alsaker er kjedeligere enn Heggelund. Når mål kom var Heggelund bestandig entusiastisk og selv om jeg ikke fulgte noen av lagene så ble jeg oppstemt og interessert i kampen av å høre Heggelund. Han der Simen er kanskje den verste kommentatoren TV2 har hatt. Bare sykt irritererende holdning på den fyren. Virker som en "jeg vet alt og jeg har rett"-fyr. Arrogant klyse. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Han der Simen er kanskje den verste kommentatoren TV2 har hatt. Bare sykt irritererende holdning på den fyren. Virker som en "jeg vet alt og jeg har rett"-fyr. Arrogant klyse. Han snakker både på innpust og utpust. Mye av det han kommer med virker ikke særlig intelligent eller gjennomtenkt. Derfor jeg sier at den fyren må ha ADHD eller noe. Ellers er de andre som kommenterer greie nok. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Smak og behag, tydeligvis! I min "gjeng" er Stamsø Møller stort sett en av favorittene sammen med Alsaker og Wikestad. Savner dog Langli, synd han kommenterer for Viasat nå. Heggelund var veldig god da han kommenterte italiensk fotball, men virket litt uengasjert i PL. Kanskje fordi han bodde i Sverige osv. Den verste er Osnes. Sier mye rart som kan være gøy, men han blir for tam og merkelig. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Smak og behag, tydeligvis! I min "gjeng" er Stamsø Møller stort sett en av favorittene sammen med Alsaker og Wikestad. Savner dog Langli, synd han kommenterer for Viasat nå.100% enig. Liker Thorstvedt og Trevor i studio 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 sykt deilig å ha gått over til engelske kommentatorer, det er hvertfall sikkert. Av de norske så synes jeg Casper og Simen er ålreit. Han derre Heggestad irriterte meg max. Helt rart å høre på han. Skrudde av lyden et par ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Er mye dritt blant de britiske kommentatorene og. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Amerikanske kommentatorer. Der kommer det mye rart innimellom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Ble rødt kort denne runden også. Kanskje neste runde Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 En i Fantasy-ligaen min hadde Fabregas og Cahill i første runde, og Arnautovic og Walker denne runden. Han har allerede gitt opp.Hadde han sterling og britos? Haha, han hadde faktisk Sterling etter å ha brukt wildcard. Ler meg skakk! Føler jeg må spørre, er David Luiz på laget? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Amerikanske kommentatorer. Der kommer det mye rart innimellom.Hvilke kommentatorer tenker du på? Det er få amerikanske kommentatorer på EPL kamper. De fleste er britiske. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Eneste jeg har hørt i år er de som hadde Tottenham/andre sine friendlies i USA i sommer. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 En i Fantasy-ligaen min hadde Fabregas og Cahill i første runde, og Arnautovic og Walker denne runden. Han har allerede gitt opp.Hadde han sterling og britos? Haha, han hadde faktisk Sterling etter å ha brukt wildcard. Ler meg skakk! Føler jeg må spørre, er David Luiz på laget? Nei Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Eneste jeg har hørt i år er de som hadde Tottenham/andre sine friendlies i USA i sommer.Alle kommentatorene på friendlies i sommer på ESPN er engelske og skotske. Det finnes bare et par amerikanere som spilte på europeiske fotballlag (EPL og Bundesliga) som jobber på ESPN. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Da får jeg rette det til de personene som kommenterer for amerikansk TV da. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå