Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foretrekker Wikestad fremfor Alsaker.

 

Alsaker er kjedeligere enn Heggelund. Når mål kom var Heggelund bestandig entusiastisk og selv om jeg ikke fulgte noen av lagene så ble jeg oppstemt og interessert i kampen av å høre Heggelund.

 

Han der Simen er kanskje den verste kommentatoren TV2 har hatt. Bare sykt irritererende holdning på den fyren. Virker som en "jeg vet alt og jeg har rett"-fyr. Arrogant klyse.

Lenke til kommentar

Han der Simen er kanskje den verste kommentatoren TV2 har hatt. Bare sykt irritererende holdning på den fyren. Virker som en "jeg vet alt og jeg har rett"-fyr. Arrogant klyse.

Han snakker både på innpust og utpust. Mye av det han kommer med virker ikke særlig intelligent eller gjennomtenkt. Derfor jeg sier at den fyren må ha ADHD eller noe.

Ellers er de andre som kommenterer greie nok.

Lenke til kommentar

Smak og behag, tydeligvis! I min "gjeng" er Stamsø Møller stort sett en av favorittene sammen med Alsaker og Wikestad. Savner dog Langli, synd han kommenterer for Viasat nå. Heggelund var veldig god da han kommenterte italiensk fotball, men virket litt uengasjert i PL. Kanskje fordi han bodde i Sverige osv. 

 

Den verste er Osnes. Sier mye rart som kan være gøy, men han blir for tam og merkelig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...