Maefteda Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Huddersfield vs Leicester idag. Gamle kjente møtes. 2 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Simen Stamsø Møller kan du pliz holde litt kjeft? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Vil ha tilbake Aleksander Schau i studio og Per-Jarle Heggelund som kommentator. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. september 2017 Forfatter Del Skrevet 16. september 2017 Helene Olafsen jinxet Palace. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Vil ha tilbake Aleksander Schau i studio og Per-Jarle Heggelund som kommentator. Heggelund er jo den dårligste de har... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Best i Italia Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Liker Heggelund, skjønner ikke hvorfor søringene hater han. Synd at spillselskapene kjøpte alle de gode folka TV2 hadde. Savner Morten Langli i studio også. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Ritchie vs Shaqiri i dag. Hvem har det mest knusbare trynet? Faen som jeg hater trynet på begge to. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Problemet med Heggelund er dialekten/stemmen. Helt grusomt irriterende. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Digger Simen Stamsø Møller jeg, stort talent med masse kunnskap og engasjement. Friskt blod er bra. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Problemet med Heggelund er dialekten/stemmen. Helt grusomt irriterende. Så du hater nordlenninger generelt da? Helt vanlig dialekt på folk fra Troms. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Nå har ikke jeg hatt TV2 på en stund, men problemet mitt med Heggelund var at jeg syns han virka så uengasjert. Kjedelig å høre på. Man trenger selvfølgelig ikke å skrike av entusiasme for hvert eneste spark på ballen, men Heggelund var litt for monoton og kjedelig for min smak. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Problemet med Heggelund er dialekten/stemmen. Helt grusomt irriterende. Så du hater nordlenninger generelt da? Helt vanlig dialekt på folk fra Troms. Nei nei, er glad i nordlendinger jeg, men det er uansett et eller annet med det mennesket som jeg ikke takler. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Problemet med Heggelund er dialekten/stemmen. Helt grusomt irriterende. Så du hater nordlenninger generelt da? Helt vanlig dialekt på folk fra Troms. Nei nei, er glad i nordlendinger jeg, men det er uansett et eller annet med det mennesket som jeg ikke takler. Rasist. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Merino ser mer og mer ut som årets kjøp i PL. Hvis han fortsetter å spille som det her blir han ikke i Newcastle veldig lenge. Faen så god! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Er ikke han på lån? Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Joda, men han er Newcastlespiller ganske fort. Tror det er 20 kamper fær han blir han Newcastlespiller for 9m eller noe rundt der. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Er vel en deal om at Newcastle må kjøpe han om han spiller et bestemt antall kamper. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Digger Simen Stamsø Møller jeg, stort talent med masse kunnskap og engasjement. Friskt blod er bra. Nja litt mye ADHD for min smak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Ingen røde kort så langt i runden blir dette sesongen første uten rødkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå