Snikpellik Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 En i Fantasy-ligaen min hadde Fabregas og Cahill i første runde, og Arnautovic og Walker denne runden. Han har allerede gitt opp.Hadde han sterling og britos? Haha, han hadde faktisk Sterling etter å ha brukt wildcard. Ler meg skakk! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Den greia til Aguero er en ikke-sak. Håpløst om han får ban. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 En i Fantasy-ligaen min hadde Fabregas og Cahill i første runde, og Arnautovic og Walker denne runden. Han har allerede gitt opp.Hadde han sterling og britos? Haha, han hadde faktisk Sterling etter å ha brukt wildcard. Ler meg skakk! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) Aguero anklages for å ha slått en stewart(vakt) etter kampen, om både han og sterling må sone neste kamp er jeg veldig fornøyd Mye kontroverser denne runden ja. Sterling sitt gule er soleklart, fansen har jo allerede stormet banen og Sterling løper rett inn i mengden. Setter både vakter og spillere i fare. Man skal få lov til å feire med fansen, men dette var noe annet og reglene er klare. Flaut post-match intervju med en ekstremt bitter Guardiola. Aguero-greia ser ut til å bare være tull fra han vakten, hvis de videobildene viser alt som skjedde. Hvis vakten mener han ble slått så burde han bytte jobb. Forresten deilig med Clattenburg i TV2-studio. I stedet for at de synser frem og tilbake om dommerfeil/situasjoner så forklarer han fra en dommers synspunkt. Kudos Endret 26. august 2017 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Hva sa Clattenburg om United sin straffe? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Hva sa Clattenburg om United sin straffe? At det ikke skulle vært straffe fordi ballen blir skutt i hånda til Simpson. Men at straffa skulle blitt tatt på nytt, siden Schmeichel ikke stod på streken. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Ikke dårlig med to dommerfeil Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Verste offsideavgjørelse jeg har sett på en stund i Spurs-kampen nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Dommeren i denne kampen suger og. Elendig på å gi fordel. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 ArsenalTV blir bra i dag. Bare å glede seg! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Flott at Tottenham taper poeng i dag da! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 japp, roter det til på slutten i dag og. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Dette er det Tottenham jeg har lært å elske (å hate). Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Bare å gratuler Crystal Palace med årets kjøp i PL, spottpris. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Det var jo United som kjøpte Matic, ikke Palace. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 https://www.dagbladet.no/sport/etter-30-ar-som-supporter-har-anders-fatt-nok-na-selger-han-alle-draktene-og-tar-et-nadelost-oppgjor-med-den-moderne-fotballen/68651072 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 https://www.dagbladet.no/sport/etter-30-ar-som-supporter-har-anders-fatt-nok-na-selger-han-alle-draktene-og-tar-et-nadelost-oppgjor-med-den-moderne-fotballen/68651072 Han er nok ikke den første eller siste! Ser frem mot storslåtte protester mot Wenger og styret denne sesongen. Det de har holdt på med denne sommeren er forkastelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå