Adrax Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Har en bugga Sumo-konto med abb. til 2020 og betaler ikke en dritt for det, heldivis. Hadde aldri betalt den skamprisen TV2 skal ha. Da ser jeg heller på en dårlig stream med russisk kommentator. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) Hvorfor er det en skampris fra TV2 når det koster like mye, eller mer, i andre land? Det er Premier League selv som skal ha skylda for ekstremt dyre tv-rettigheter, ikke bare TV2. Endret 8. august 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Jeg hadde kjørt tv2 om de hadde levert et godt teknisk produkt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 At tjenester som SS blir mer og mer populære betyr jo bare at PL rettighetene nærmer seg overpris. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Nettopp. Og at folk driter i bildekvalitet, mens tilgang er aller viktigst. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Dyrere i nabolanda? Sjekk viaplay sverige og danmark. Der har dem ALT( CL, PL, laliga) i en pakke for 3-400 kr 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Nettopp. Og at folk driter i bildekvalitet, mens tilgang er aller viktigst. Skjønner ikke at det betyr så mye? Har jo sett dine meninger om flyt i spill ? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) Dyrere i nabolanda? Sjekk viaplay sverige og danmark. Der har dem ALT( CL, PL, laliga) i en pakke for 3-400 kr Riktig det, men fortsatt dyrere om man bare skal se PL. Nettopp. Og at folk driter i bildekvalitet, mens tilgang er aller viktigst. Skjønner ikke at det betyr så mye? Har jo sett dine meninger om flyt i spill Hva mener du? Synes bildekvalitet er viktigere enn folk flest, kanskje! Mange bryr seg lite om det. Endret 8. august 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Hva mener du? Synes bildekvalitet er viktigere enn folk flest, kanskje! Mange bryr seg lite om det. Var ment som et litt moro stikk mot "30vs60" / "konsoll vs pc" som jeg har sett at du har deltatt i. Mindre morsom når du ikke tok den Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Hva mener du? Synes bildekvalitet er viktigere enn folk flest, kanskje! Mange bryr seg lite om det. Var ment som et litt moro stikk mot "30vs60" / "konsoll vs pc" som jeg har sett at du har deltatt i. Mindre morsom når du ikke tok den Haha, åja. Vel, jeg jobber jo som filmfotograf så at jeg har øye for og er opptatt av god flyt og kvalitet er vel en underdrivelse. I den diskusjonen du sikter til så påpekte jeg vel mest at det er veldig mange som ikke bryr seg om sånt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Jeg hadde kjørt tv2 om de hadde levert et godt teknisk produkt. Fungerer flott med kanalene via TV-dekoder, men har forstått at det er så som så via Sumo. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Dyrere i nabolanda? Sjekk viaplay sverige og danmark. Der har dem ALT( CL, PL, laliga) i en pakke for 3-400 kr Riktig det, men fortsatt dyrere om man bare skal se PL. Koster det ikke 449,- for Sumo? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) Dyrere i nabolanda? Sjekk viaplay sverige og danmark. Der har dem ALT( CL, PL, laliga) i en pakke for 3-400 krRiktig det, men fortsatt dyrere om man bare skal se PL. Koster det ikke 449,- for Sumo?269,- og du får PL-CL-Laliga og mer... Tv2SUMO 400kr! Endret 8. august 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Det her går jo Phil Jones en høg gang. Noken må legge seg i selen eller bli fullstendig frakøyrt i blinkskudd. 3 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Det viser jo bare hvor hardt den ballen treffer spillerne. Er kanskje ikke rart de blir litt "koko" Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Nettopp. Og at folk driter i bildekvalitet, mens tilgang er aller viktigst. Korrekt, bortsett fra at jeg får bedre bilde via SS sin KODI add-on enn jeg noen gang får med Sumo. I tillegg kan jeg se det på alle platformer, og ikke bare de sumo gidder å lage app til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 D blir nok en ny sesong på Three Lions for meg Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Nettopp. Og at folk driter i bildekvalitet, mens tilgang er aller viktigst.Når ikke ditt lag sine kamper sendes kan jo bildekvaliteten være så god den bare vil. UHD med HDR og gud vet hva. Derfor er tilgang ALLTID viktigst! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Hadde kjøpt sumo som jeg fornøyd med hadde jeg fått sett alle kampene . Men siden det ikke er sånn gidder jeg ikke lengee. Var med på sumo fra måneden etter de startet opp til måned etter vi fikk melding om alt ikke alt ble sendt lenger 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Gray til Watford. Haha. Liten morsomhet.. Noen som ser tv2 sin oppkjøring? Der viste på skjermen: "Gråskilt for rekordavgift". Produsenten hadde tydeligvis på en autooversetter og viste bare et skjermbilde på direkte TV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå