Muggkaare Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Det har surret mange rykter i både norske og engelske aviser den siste tiden om at Jose Enrique skal være nære en avtale med Liverpool. Det er langt ifra sant, forteller Alan Pardew. Liverpool-legenden Phil Thompson skapte mange diskusjoner etter at han på norsk TV, gikk ut å sa at en overgangsavtale mellom Newcastle og Liverpool var "done deal". I dag går det også rykter om at Newcastle la inn et bud på en fransk(?) venstreback, men som ble avslått. Så jeg vet ikke helt hva man skal tro her, gitt. Jeg har ikke trua på at han blir, men at han er klar for Liverpool har jeg ikke trua på for fem flate øre. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg ble nesten litt redd når Semb kommenterte. Hver gang han ble skikkelig engasjert stoppa han å puste. Så liksom hvordan han kjempa mot pusten.. Husker en gang jeg så en kamp der Thor Eggen kommenterte. Han begynte plutselig å puste og pese i flere minutter, før det brått ble helt stille. Hørte ingenting på flere minutter, så ble nesten litt bekymret. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Det var en feil med mikrofonen. Den registrerte hver minste lyd. Var en episk tråd på VGD om det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Global warming to blame Fernando Torres' goal drought. Jeg kunne ikke annet enn å sitte og flire av hele greia. Lang, men artig. 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Har Heskey ei hemmelig søster eller? o_O 2 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 det er Heskey herself 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Steve "No sense" Kean Endret 16. april 2011 av Chef Samebror Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Ryktene sier at Gareth Bale vinner PFA Player of The Year... Hva blir det neste? Nobels Fredspris til Gaddafi? Endret 17. april 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Du minnet meg på én ting, på tide å kåre årets PL-lag! KLIKK! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Guardian sport Jack Wilshere named PFA Young Player of the Year Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Og Bale PFA Player of the Year. 1. Bale 2. Nasri 3. Tevez Endret 17. april 2011 av TomWhittaker Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Slo meg på den. Rett og slett latterlig at Bale vinner den der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Latterlig liste. Bale? Tevez? Seriøst? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Bale? LOL! Har hatt to enorme kamper mot Inter, ellers helt grei. Latterlig. PFA Young Player er derimot fullt fortjent. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Faktisk en liten skandale at Bale vinner. Han er ikke engang topp 10. Det handler kun om hype, og det har Bale hatt plenty av denne sesongen. Helt ærlig, min player of the season er Nani, og han var ikke engang nominert. Også, finner ikke disse avstemningene sted sånn i januar, februar? Håpløst å ha en slik avstemning med massevis av kamper igjen å spille. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Så seriøst tar vi den. Bale har vært hypet opp så til de grader. Talent fra øya som kommer med stormfart etter at han var mobbedukke sesongene før. At Nani herjer og ikke kommer med på lista er greit nok, men faen ta. Flere på lista går lenge før Bale. Så vi det her ikke komme? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Få TeamTalk på twitter: PFA Premier League Team of Year: Van Der Sar, Sagna, Cole, Vidic, Kompany, Nani, Nasri, Wilshere, Bale, Tevez, Berbatov. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Team of the year: VDS Sagna Vidic Kompany Cole Nani Nasri Wilshere Bale Tevez Berbatov Sjukt at Baines ikke er på venstreback. edit: leif. Endret 17. april 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Baines er pdd. ligaens beste venstreback. Bare tull at han ikke er med på laget. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Makan til toskete opplegg. Jeg ler dypt, herlig og litt forskrekket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå