Adrax Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 https://twitter.com/Mr_CallumWright/status/853567951311699968 5 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Fyren ser jo halvdød ut! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Han sjekker sikkert de som ser ut som om de kommer fra midtøsten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Hahahaaha! Nå lo eg bedre enn på lenge! Her er det fritt frem ja! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Jeg regner med at Tottenham slipper han på free transfer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Jeg regner med at Tottenham slipper han på free transfer. Aldri. Levy får penger for ham. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Støtt og stadig er det noen som mener at engelsk fotball ikke er noe tyngre eller tøffere enn andre ligaer. Her er et lite utdrag fra Mesut Özils kommende biografi: - "I England legger du ikke merke til hvor hardt spillet er og hvor mange dueller du er i. Du er så full av adrenalin at du ikke kjenner smerten, men i dusjen etter kampen oppdager du elendigheten. Etter noen kamper så det ut som noen hadde gått løs på leggene mine med hammer. De var dekket av blåmerker." – "I Spania er fotball basert på elegant ballspill, selv når du møter lag fra lavere divisjoner. I England er det kloring, biting og kjemping, og det er den ene taklingen etter den andre. Det finnes knapt noe pusterom, mener han." Jeg tror fremdeles at Engelsk liga er noen hakk råere enn andre! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Råere: ja Jevnere: ja Bedre: tja.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Da får vel Forren det han ønsket å oppnå - en feit opprykksbonus... Ser ikke for meg at han blir med til Premier League, han er vel på ingen måte god nok.. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Einaste grunnen til at Brighton henta han var at dei hadde 5 forsvarsspelarar ute med skader. Sjølv då var han ikkje god nok til å få speletid.. Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Litt merkelig at Spurs ikke fikk med noen CB på det laget... (Selv om selvfølgelig Chelsea også har vært svært solide bakover). Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Får vel nesten ikke et mer spot on lag. Lloris kunne kanskje fått keeperplassen. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Rart at spilleren med flest målpoeng, sanchez, ikke er med. Manè f.eks har ikke vært like bra som han. Som til tider har dratt hele laget alene. Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 (endret) Tenkte det samme selv. Men om man ser på hvor Sanchez har spilt denne sesongen, så konkurrerer han vel like mye med Lukaku og Kane, og da er det kanskje riktig at han ikke er med: Endret 20. april 2017 av blured Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Enig at Sanches er selvskreven. Og jeg ville nok også tatt Alderwireld over Cahill Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Med de statsa er han jo bedre enn de og, om man kun hadde sett på kampene som spiss og målpoeng på de. Samtidig er jo Alli plassert på midtbanen på det laget. Rollen hans er jo ofte mye mer offensiv og bred enn det. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Rart at spilleren med flest målpoeng, sanchez, ikke er med. Manè f.eks har ikke vært like bra som han. Som til tider har dratt hele laget alene. Mané har vært en av årets spillere, han er selvskreven. Et Liverpool med og uten Mané er som dag og natt. Den konstante trusselen Mané har vært vises ikke alltid i målpoeng... De seneste kampene har jo også Sanchez sett ut som en spiller som dasser rundt uten vilje. Mané har vært helt uvurderlig i oppbygnings-spillet. Noen sammenlignet han med Suarez, og det er heller ikke rart! Hvis Sanchez skal med så skal det hvertfall ikke være på Mané's bekostning. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Jo, for Mane har vært dårligere enn de tre andre, selv om han har vært meget god. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 (endret) Uenig. Alexis har vært relativt elendig store deler av 2017. Skal jo åpenbart ikke på laget pga en grei høst. Akkurat samme som at Özil ikke var med i fjor. Elendig på våren. Skal man med bør man være jevnt god hele året. Når det er sagt synes jeg det er tidlig å ta ut sesongens lag så lenge før sesongen er ferdig Endret 20. april 2017 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå