Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snart og snart. Riktignok gjort det bra i noen sesonger nå, men så har ikke Spurs vært så aller verst heller da. Gjenstår å se om han greier å fortsette når Spurs virkelig begynner å slite over lenger tid.

Hvorfor skulle de slite? De har et ungt lag som egentlig bare kommer til å bli bedre og bedre.

 

Kane er 23 og har puttet 69 mål. 20 per sesong i ti år til sånn ca og vi er oppe i godt over 250 mål. Uslåelig rekord det tror jeg.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

 

Snart og snart. Riktignok gjort det bra i noen sesonger nå, men så har ikke Spurs vært så aller verst heller da. Gjenstår å se om han greier å fortsette når Spurs virkelig begynner å slite over lenger tid.

Hvorfor skulle de slite? De har et ungt lag som egentlig bare kommer til å bli bedre og bedre.

 

Kane er 23 og har puttet 69 mål. 20 per sesong i ti år til sånn ca og vi er oppe i godt over 250 mål. Uslåelig rekord det tror jeg.

Rekorden er vel på 260?

Lenke til kommentar

 

 

Snart og snart. Riktignok gjort det bra i noen sesonger nå, men så har ikke Spurs vært så aller verst heller da. Gjenstår å se om han greier å fortsette når Spurs virkelig begynner å slite over lenger tid.

Hvorfor skulle de slite? De har et ungt lag som egentlig bare kommer til å bli bedre og bedre.

 

Kane er 23 og har puttet 69 mål. 20 per sesong i ti år til sånn ca og vi er oppe i godt over 250 mål. Uslåelig rekord det tror jeg.

Rekorden er vel på 260?

 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_English_football_first_tier_top_scorers#All-time_topscorers_with_over_200_goals

Lenke til kommentar

han mener vel PL mål?, der er Shearer på topp med 260 mål.

 

Jeg er vel av de som mener det er historieløst å mene at fotballen i England startet med Premier League den gang. Sky har tydeligvis gjort en sabla god jobb med sendingene sine rundt fotballen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...