indahla Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Er det noen som kjenner til statistikk på om spillere blir skadet oftere på landslagsoppdrag sammenlignet med klubbkamper/trening? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Er det noen som kjenner til statistikk på om spillere blir skadet oftere på landslagsoppdrag sammenlignet med klubbkamper/trening? Nei, men jeg kunne godt tenkt meg å se en slik statistikk! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Har inntrykk av at Arsenal alltid sender formspillere på landslagssamling, for så å få dem tilbake skadet. Oftest spillere som har vist kjempeform siste tiden. Om en eller annen graver fram en statistikk, blir jeg overrasket om ikke Arsenal er topp 3 på en slik liste.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 (endret) King nominert til månedens spiller i PL. Endret 29. mars 2017 av Delvis Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Ser hvor viktig videodømming er i Frankrike - Spania kampen. Ser fram til det kommer til PL, alt for mye kamper som ikke har rettferdig resultat pga håpløse dommere. 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Ser hvor viktig videodømming er i Frankrike - Spania kampen. Ser fram til det kommer til PL, alt for mye kamper som ikke har rettferdig resultat pga håpløse dommere.Helt enig. Skjønte ikke helt hvorfor dommeren brukte så lang tid på å annullere Frankrikes første mål men det er jo helt genialt med videodømming på offside. Burde innføres overalt, pronto! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Nå er jeg spent på Kings vegne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Ikke akkurat ufortjent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Benteke har snudd kampen mot Chelsea ^^ Trenger et sultent Chelsea ut sesongen nå,de har en del topplag de må slå Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Begge Palace-målene var finfine må jeg si. Overraskende at de gjør slikt mot ligaens beste lag. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Får håpe Sakho stenger sjappa helt i 2.omg og at CP vinner. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Begge Palace-målene var finfine må jeg si. Overraskende at de gjør slikt mot ligaens beste lag. Njaaa, jeg vil si de er fine, men forsvarsspillet er hårreisende. Hadde jeg vært manager for et forsvar som fremstår slikt ville jeg tatt av alle 3.. heldigvis er jeg ikke det Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Helt vilt at Chelsea ikke har puttet mange mål mot Palace. Hele kampen er en kanonade mot bortelaget. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 MAMA MAMA MAMA DUUU SAKHO!! Deilig!! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Skjedde det noe i andre omgang som forsvarer 10min tillegg eller var det bare forsøk på litt fergietime fra dommeren? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Dann ut på båre og Sakho lå nede en god stund. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Begynner å bli ganske sikkert topp 4 nå. 4 poeng til United og 7 til Arsenal. Mtp kvaliteten som er på 3 og 4 plass så blir det vanskelig for de to klubbene. Tottenham er sikret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå