Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare å krysse fingrer og tær for at vi får denne sleipingen ut av engelsk fotball. Sikkert ikke mye hold i dette eller at det skjer innen få år, men det er lov å håpe.   :thumbs:

 

 

Costa utelukker ikke overgang til fransk fotball

 

Chelsea-spiss Diego Costa lovpriser fransk fotball og vil ikke avfeie muligheten for at han en dag kan komme til å spille i Ligue 1.

28-åringen prøvde å tvinge fram en overgang tilbake til spanske Atlético Madrid i sommer, men det lot seg aldri gjennomføre.

Det er ingenting som tyder på at den angriperen forlater Stamford Bridge med det første, men han snakket varmt om fransk fotball til en fransk kanal denne uken. Det skriver britiske Sky Sports.

– Marseille har startet et bra prosjekt og PSG er som alle vet et respektert lag i Europa. Monaco har også et nydelig prosjekt og noen meget gode spillere. Ligue 1 utvikler seg, sa Costa før han la til:

– Jeg er veldig fornøyd i Chelsea, men alt kan skje i fotball. Hvis jeg må foreta en endring, er Frankrike et land jeg aldri har spilt i. Så hvorfor ikke? (NTB)

Kilde

Lenke til kommentar

Ingen er tålmodig med noen for tiden..

Chelsea fans var ganske tålmodig til Conte 

 

City fans bør være tålmodig med Guardiola

 

Samtidig som Manchester united fans bør være tålmodig til Mourinho, selv om de har vunnet en mini cup. 

 

Benitez bør være tålmodig som trener Newcastle

 

Trenger du flere eksempler?

 

 

Lenke til kommentar

 

Ingen er tålmodig med noen for tiden..

Chelsea fans var ganske tålmodig til Conte 

 

City fans bør være tålmodig med Guardiola

 

Samtidig som Manchester united fans bør være tålmodig til Mourinho, selv om de har vunnet en mini cup. 

 

Benitez bør være tålmodig som trener Newcastle

 

Trenger du flere eksempler?

 

Veldig mange bør der... Ikke er.

Conte er unntaket som bekrefter regelen.

Endret av indahla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...