oOF Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Den var stygg ja. Dommere burde få lov til å slappe spillere i ansiktet uten represalier. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2017 Har det vært en norsk vinner før? Ganske sannsynlig at det skjer nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Aldri skjedd før nei,Sverige har hatt 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Jeg må innrømme å ha begått forræderi. Jeg stemte på Lukaku. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Bare å krysse fingrer og tær for at vi får denne sleipingen ut av engelsk fotball. Sikkert ikke mye hold i dette eller at det skjer innen få år, men det er lov å håpe. Costa utelukker ikke overgang til fransk fotball Chelsea-spiss Diego Costa lovpriser fransk fotball og vil ikke avfeie muligheten for at han en dag kan komme til å spille i Ligue 1. 28-åringen prøvde å tvinge fram en overgang tilbake til spanske Atlético Madrid i sommer, men det lot seg aldri gjennomføre. Det er ingenting som tyder på at den angriperen forlater Stamford Bridge med det første, men han snakket varmt om fransk fotball til en fransk kanal denne uken. Det skriver britiske Sky Sports. – Marseille har startet et bra prosjekt og PSG er som alle vet et respektert lag i Europa. Monaco har også et nydelig prosjekt og noen meget gode spillere. Ligue 1 utvikler seg, sa Costa før han la til: – Jeg er veldig fornøyd i Chelsea, men alt kan skje i fotball. Hvis jeg må foreta en endring, er Frankrike et land jeg aldri har spilt i. Så hvorfor ikke? (NTB) Kilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Blir nok å herje i PL i noen år til Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Henry: "My name is quoted to succeed Wenger but its hard for me to talk about it. I have a lot of respect for everything the coach has done. Am I ready? I don’t know & nobody knows, but I also need to learn my job. Right now, I’m in learning mode" 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 A) Få ut Wenger kjapt, ha en midlertidig manager og så få Henry når han er klar.B) Henry inn med en gang og Wenger på dør. C) La Wenger sitte til Henry er klar.Hadde vært herlig om han gjorde en god jobb der, men er det noe man merker så er det at spillernivå og trenernivå ikke henger sammen slik man kunne tenkt seg. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 B)Ville heller vært tålmodig med Henry, i stedet for utålmodig med Wenger. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 (endret) Ingen er tålmodig med noen for tiden.. Endret 27. mars 2017 av indahla Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Ingen er tålmodig med noen for tiden.. Chelsea fans var ganske tålmodig til Conte City fans bør være tålmodig med Guardiola Samtidig som Manchester united fans bør være tålmodig til Mourinho, selv om de har vunnet en mini cup. Benitez bør være tålmodig som trener Newcastle Trenger du flere eksempler? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Eneste jeg er utålmodig med er Wenger sin avskjed. Lenke til kommentar
Populært innlegg oOF Skrevet 27. mars 2017 Populært innlegg Del Skrevet 27. mars 2017 Ingen er tålmodig med noen for tiden.. Chelsea fans var ganske tålmodig til Conte City fans bør være tålmodig med Guardiola Samtidig som Manchester united fans bør være tålmodig til Mourinho, selv om de har vunnet en mini cup. Benitez bør være tålmodig som trener Newcastle Trenger du flere eksempler? I de cirka fire kampene i starten av sesongen Chelsea ikke vant? Det er ikke akkurat et godt eksempel på tålmodighet, snarere tvert i mot. 10 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Haha, men vi var så heldige å få en realitetsjekk av Arsenal. Når man taper 3-0 mot de er det på tide å endre på ting. Og som noen så fint skrev på Reddit ang. Arsenal: "Selv når de vinner, så taper de". 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 (endret) Ingen er tålmodig med noen for tiden..Chelsea fans var ganske tålmodig til Conte City fans bør være tålmodig med Guardiola Samtidig som Manchester united fans bør være tålmodig til Mourinho, selv om de har vunnet en mini cup. Benitez bør være tålmodig som trener Newcastle Trenger du flere eksempler? Veldig mange bør der... Ikke er. Conte er unntaket som bekrefter regelen. Endret 28. mars 2017 av indahla Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Chelsea hadde tre kamper på starten av sesongen hvor de ikke vant mot Swansea, Liverpool og Arsenal. Dette etter å ha vunnet de første tre kampene. Imponerende tålmodighet der altså. 3 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Til å være roman ja? Jeg tenkte det samme ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå