Ol'H Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Alsaker sitter i boksen sin med buksa på knærne. CARROOOOOOOOOOOOOOOOLL! OH-HOH-HOH-OH! Skulle bare mangle at kommentatoren er entusiastisk, spesielt i et øyeblikk som dette. Det hadde nok de fleste vært, synd for Alsaker så tar de fleste ham for å være partisk når han er entusiastisk på Liverpool-mål, de fleste glemmer det når han viser noe av den samme entusiasmen i stemmen på diverse Man Utd-, Chelsea- og whatnot-mål. Ganske uenig, likevel er teit diskusjon jeg ikke føler for å ta. Alsaker er kanskje den kommentatoren jeg liker minst i Norge, tar Fredheim over han anyday. Alsaker har noe smålig og bittert over seg, fokuset ligger så alt for mye på tabloide saker og det utenomsportslige. Ja til Engelske kommentatorer på alle kanaler hos tv2. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Forresten vittig å høre "where is youre famous atmosphere" runge de siste fem på Anfield i dag. Hørte nesten utelukkende City fansen med unntak av et par minutter rundt målene. Tomme seter før full tid på the kop var det også, atpåtill på en kveldskamp hvor stemningen normalt sett er best. Nok et hardt slag for baugen for dem som mener stemninga derpå er noe "spesielt" foruten når Man Utd kommer på besøk. Men slik er det for alle lag, klart det er cupfinale når vi kjæm til town. 2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Vet du hva? Alsaker har sjerpa seg 100% det siste året. Fra å være tidenes ABUer til å vende om på flisa og være "stor nok" til å innrømme blant annet på twitter at det er en skam at ikke Nani ble nominert til årets spiller. Syns han har blitt mye bedre. Alle (norske) kommentatorer ville jizza i buksa av goalen til Carrol. Den var herlig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Noen som hørte post match intervjuet med Carroll? "It was nice to get the gir, eh, goals early." Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Må innrømme at jeg lo ganske greit av det. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Alsaker sitter i boksen sin med buksa på knærne. CARROOOOOOOOOOOOOOOOLL! OH-HOH-HOH-OH! Skulle bare mangle at kommentatoren er entusiastisk, spesielt i et øyeblikk som dette. Det hadde nok de fleste vært, synd for Alsaker så tar de fleste ham for å være partisk når han er entusiastisk på Liverpool-mål, de fleste glemmer det når han viser noe av den samme entusiasmen i stemmen på diverse Man Utd-, Chelsea- og whatnot-mål. Ganske uenig, likevel er teit diskusjon jeg ikke føler for å ta. Alsaker er kanskje den kommentatoren jeg liker minst i Norge, tar Fredheim over han anyday. Alsaker har noe smålig og bittert over seg, fokuset ligger så alt for mye på tabloide saker og det utenomsportslige. Ja til Engelske kommentatorer på alle kanaler hos tv2. Akkurat din personlige mening om Alsaker kan jeg ikke si noe på, jeg er uenig, men det er fair enough. Jeg har bare litt vansker for å forstå hvorfor så mange synes Alsaker er partisk i kommenteringen, når jeg ikke hører det i det hele tatt. Kanskje det bare er meg, men ... Jeg føler hverken han snakker mer om Liverpool enn andre lag, viser noen tegn til bitterhet ovenfor andre lag/spillere i uttalelsene eller blir mer entusiastisk under Liverpool-kamper enn andre. Snakker til og med ofte pent om diverse Man Utd-spillere og -anledninger, det hadde ikke jeg klart. Men for all del, kanskje det bare er meg som virkelig ikke hører det. For øvrig Norges beste kommentator i min mening, etterfulgt av nevnte Fredheim og kanskje Langli, men begge har noe å lære i uttrykk og entusiasme. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Alsaker, Fredheim, Langli som topp 3?! Haha. Har dessverre ikke tid til å ta denne diskusjonen nå, men herregud. Bare han Oskar (?) eller hva han heter er verre. edit. Kasper Wikestad. Endret 11. april 2011 av niko. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hvem er bedre? Kommer ikke på én som engang kan diskuteres sammen med dem. Om det sier noe om dem eller nivået på kommentatorer i landet generelt er en annen ting. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Har vel kanskje noe med at Langli og Alsaker er LFC supportere på sin hals tenker jeg. Fredheim er den kommentatoren jeg misliker mest, han er så klassisk ABU'er som man får tak i, men felles for både han og Alasker er at de er gode dramaturgi-kommentatorer som vet å piske opp stemninga. Thor Rune Haugen er landets beste kommentator, lett. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Thor Rune Haugen?! Oh noes. Haha, tydeligvis bare jeg som ikke hører denne partiske kommenteringen. Eventuelt dere som er paranoide? Hmm. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Ikke noe nytt at du overser eller lukker øra det noe ikke vil se, Hewitt, men vi gir deg ikke helt opp likevel. En eller annen vakker solskinnsdag så kanskje vi er enige om noe her i verden. Jeg vedder for at du ikke liker lakris, siden jeg gjør det. Thor Rune Haugen er diehard Leeds supporter, likevel er han den eneste kommentatoren jeg noensinne har hørt som er ethundreogti prosent objektiv, aldri bedriver sensasjonskommentering og som generelt sett ikke påtar seg rollen som verdensmester. Tror jeg nesten aldri har vært uenig med fyren, selv når han prater negativt om spillere i klubben min. En av få i norsk tv hvis ord jeg faktisk gidder å reflektere over. Synd å skam at han ikke ble med over til TV2. Han er faktisk et stort savn, særlig til tidligmatchen. PS: Du blander ikke med Øyvind Johannessen da? Han var litt av et fjols. Endret 11. april 2011 av Game Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Neida. Jeg vet godt hvem Thor Rune er, men jeg liker ikke stemmen hans. Det er noe ved den som for meg ikke egner seg for kommentering. Men at han er fotballfaglig god og at han ikke går på sensasjonsbølgen skal jeg si meg enig i. Og for øvrig elsker jeg lakris, men sjokolade er hakket bedre. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Per-Jarle Heggelund er min favoritt. Synes Alsaker har blitt bedre, og plages ikke nevneverdig når han kommenterer kampene våre lenger. Thor Rune Haugen er også grei. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Thor Rune Haugen er forever ødelagt etter å ha hørt han runge ut: "Keijjjjooooooo Husssssko!" etter at nevnte spiller hadde flakset inn 1-1 for Lyn mot Vålerenga og forlenget "Derbyspøkelset". Takler ikke stemmen hans som speaker, og takler ikke stemmen hans som kommentator. Liker godt Heggelund selv, men nå har ikke han kommentert særlig Premier League. Morten Langli er helt forferdelig som kommentator, skjærende stemme, blir entusiastisk av helt håpløse ting("ååååh!" på en grei takling som ikke ble frispark en gang) og partisk kommentering. Passer mye bedre inn i stuido i alle fall. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 @Hewitt Greit at du liker Fredheim og Alsaker, men LANGLI?! Flott fyr i studio, men som kommentator blir det litt som å høre Andy Gray. Mer interesse av å spre sine meninger og latterligjøre spillere. Passende i studio, ikke som kommentator. På dette punktet skal jeg medgi at Alsaker er blitt mye bedre, og dermed gjort seg selv spiselig. Men jeg kan ikke skjønne hvordan du mener han ikke fokuserer på Liverpool, mannen har jo nevnt Istanbul og Liverpool i hver kamp siden Gerrard gikk i starfish. Men som Game sier, du er en håpløs sak å prøve og omvende Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg likte han kommentatoren som kommenterte Serie A ifjor. Aner ikke hva han het. Hadde dessuten en helt skrudd dialekt som var ganske spesiell. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Det er Per Jarle du tenker på. Han er fra Målselv/Bardu. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 ..men vi kan vel alle seie oss einige om at ein Semb som kommenterer ein kamp med litt driv i er det beste. VM i å slenge rundt seg med "verdens beste"-påstandar. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Slang ut kommentaren min om Alsaker som førte til denne diskusjonen, uten å følge opp selv. Er i likhet med mange her enig om Fredheim og Alsaker. De er ikke redde for å la sine egne følelser styre konstante utbrudd når det gjelder eget lag. Alsaker har skjerpet seg sammen med TV2s storsatsning, men han får av og til enkeltorgasmer av dimensjoner. Carroll-utbruddet i går var bare fælt. Grei scoring, men det tok av så til de grader. Fredheim var ok i enkeltkamper, men storkamper involvert Arsenal var ille. Partisk så det holdt. Innrømmer at jeg måtte søke opp Thor Rune Haugen, men når jeg husker tilbake på Canal+-tiden er jeg enig. Behagelig kommentator. Thor EGGEEEEEEN da. Kommenterer alt for lite. Litt skrikende, men han har i alle fall en del peiling. ..men vi kan vel alle seie oss einige om at ein Semb som kommenterer ein kamp med litt driv i er det beste. VM i å slenge rundt seg med "verdens beste"-påstandar. "Verdensklasse innkast. For en teknikk!" Endret 12. april 2011 av Vamos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå