Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Amen, Game.

Sjur007: Jeg ville anbefalt å google "avsnitt". Artig å se at Jotun blir dratt frem som en debatant du setter høyt forresten (no offence, Joltus).

At idiotene er nogenlunde likt forelt prosentvis burde enhver amøbe klare å ressonere seg frem til. Har, uten å tenke meg hardt om, minst 20 venner som er "Liverpool-supportere" som ser maks 10 kamper i året og mener Kuyt er verdens beste fortsatt. Til gjengjeld har jeg sikkert 5 venner på Utd-siden, som ikke aner hvem Cleverley er, at Neville har lagt opp eller at Valencia er en av de beste kantene i ligaen. Sånn er det bare, og det sier mer om deg enn hundretusen av United-supportere når grunnlaget ditt er to gjøkhuer som har overhørt en samtale.

Påstand: Liverpool-supportere er den gruppen (rett etter Barca) med flest annenrangssupportere. (Kilde: En fadderveke.) YNWAAAA!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er på nedstigande rus og skriver på mobil, så dette får bli som det blir.

Jøss. Må seie eg faktisk er litt skuffa over å få såpass fientleg tilbakemelding her. Poenget i heile posten min var jo at det er kjipt når dårlege supporterar skal øydelegge for såpass mange andre, enten det er utd eller lfc dei heiar på.

For meg blir det jo lettare å merke det når ein utd-supporter slenger dritt enn når ein liksomsuppprter av lfc skriver ynwa på Facebook. Herre min hatt, eg veit det er mange tullesupporterar av lfc. Prøvde å diskutere aquilani-situasjonen med ei venninne, og ho visste ikkje kven det var. Det er kjipt når det er den typen folk som skrik høgst når ein vinner og er stille når ein taper. Det øydelegger for supportergrupper, og eg veit at det til tider har øydelagt for meg.

Eg kan seie det slik at eg misunner den som har så lite med den typen supporterar å gjere at dei vil avfeie eksempela mine som fantasi. Du går ikkje glipp av noko, for å seie det slik. Eg veit at eg er supporter til halsen, og ein kan berre spørre familien kor mange gonger eg har øydelagt stemninga i huset ved tap. At eg ikkje har komt med dei mest informative postane så langt er uheldig. Eg kan heller prøve å forbetre den biten, men at det eg seier skal avfeiast som piss er no berre fjas. At det finst supporterar i alle grupper som er dritt er ingen hemmelegheit. Mi subjektive erfaring er berre at det er lettare å sjå dei i utd-gruppa.

Det går sikkert motsett veg også. Eg kjenner mange som heiar på spurs, Blackburn, Newcastle osv og halve familien heiar på chelsea, så eg kjenner til fleire grupper utanom forumnivå.

Eg bygger det ikkje utelukkande på dei to eksempela, men eg ville berre vise kor lågt det ofte kan synke når eg diskuterer med utd-supporterar.

Vi får heller ta ein øl før roger waters-konserten og diskutere då niko:) uansett er dette skrive i fylla og sikkert jævla tullete og dårleg. Eg får komme tilbake i morgon med eit betre innlegg. Fylla klarte i det minste å ordne meg ein date med ei grisedeilig dame. YES!

Endret av Sjur577
Lenke til kommentar

Vi får heller ta ein øl før roger waters-konserten og diskutere då niko:)

Ånæi du! Da er godgutten min!

Ontopic: Jeg syns mye av det du skriver virker fornuftig, og jeg har endel samme erfaringer, sannsynligvis fordi United står veldig sterkt i bygda mi, mens LFC feks står mye svakere. Neb som Gane sier så er det nok lettere å se idiotene i United grupperinga, fordi de er så mange og da blir det flere folk, samtidig som vi misliker United. Jeg kan ikke ta så mange konkrete eksempler ifra mitt eget liv, da de United supporterne jeg snakker med jevnlig i RL har peiliung, mens jeg regel rett ikke snakker fotball med slike iodioetr som tyr til slik en argumentasjonsmåte som du skriver.

fyllerabbel, aldri et bra tegn. Gikk på pølsevors, endte opp på pølse nach. Kuk.

Niko; sånn FYI så gikk jeg ikke opp til hu jenta igår, hadde aldri hatt sjangs uansett.

Lenke til kommentar

inb4: Oihervarjeginattja fra Big Tone

For min egen del, så sitter jeg også med følelsen av at Man Utd fans er litt mer biased og litt mer arrogante enn andre supportere. Kommer sikkert mye av det Game sier om at med mange folk kommer mange idioter. Nå er det ikke uten grunn at man er så kjepphøye der i leiern med all den suksess man har hatt de siste 20 årene. Litt slik som Rosenborgs fans i norsk fotball.

Lenke til kommentar

inb4: Oihervarjeginattja fra Big Tone

For min egen del, så sitter jeg også med følelsen av at Man Utd fans er litt mer biased og litt mer arrogante enn andre supportere. Kommer sikkert mye av det Game sier om at med mange folk kommer mange idioter. Nå er det ikke uten grunn at man er så kjepphøye der i leiern med all den suksess man har hatt de siste 20 årene. Litt slik som Rosenborgs fans i norsk fotball.

Tror egentlig det du skrev der var noenlunde det jeg prøvde å presse fram tidligere.

Skrivefeilene kom forøvrig av at jeg spiste pizza, ikke at jeg var så jævla drittings. Så jeg husker dette besøket.

(Litt skummelt at det første jeg gjør når jeg står opp er å checke up om forumet for å se om jeg har fått svar.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Harper; Simpson, Saylor, Williamson, Enrique; Barton, Guthrie, Coloccini, Jonas; Løven, Ranger.

Herre min hatt! Lukter 5-0 tap av det her.

Edit: "I følge TV2 panelet før kampen i dag så er transfere av Enrique til Liverpool en done deal. Snakkes om £15 m."

Endret av OhMyOhMy
Lenke til kommentar

Nå tenkte jeg vel ikke spesielt på idiotene som det finnes i samtlige leirer, men en generell holdning innad i supportermiljøet som også kommer til utrykk bland de mest velformulerte supporterne med ekte kjærlighet for klubben sin. Det er en væremåte overfor andre supportere som jeg ofte legger merke til: "en United-supporter tar aldri feil uansett" og den føler jeg kommer godt til utrykk på dette forumet og vi fikk et eksempel på dette i denne tråden nettop: Game og niko. avfeide det sjur577 skrev som piss, selv om det viste seg at det var flere her inne som kjente seg igjen i noen av anklagene som blir gitt. Manglende selvinnsikt og kjepphøyhet er vel kanskje en reaksjon som kommer av rusen på for mye suksess og jeg tror mange United-supportere hadde hatt godt av å oppleve litt motgang for å komme ned på jorden igjen.

Endret av Lester Freemon
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Manglende selvinnsikt og kjepphøyhet er vel kanskje en reaksjon som kommer av rusen på for mye suksess og jeg tror mange United-supportere hadde hatt godt av å oppleve litt motgang for komme ned på jorden igjen.

Skeptisk. Ser jo f.eks ikke ut til å ha hjulpet nevneverdig i Liverpool leiren....

• Liker 2
Lenke til kommentar

Woot tha hæck..

Corluka kalte supporter for idiot etter å ha fått en skyllebøtte fra en fans.

FA er på saken, og bot blir antakeligvis utdelt for dårlig oppførsel..

Hva med han jevla supporteren da? Må da faen kunne tåle å få igjen verbalt om man først er tøff i tryne.

Samme må jo FA fatte.. Spillerne blir jo strippet for alt..

Situasjonen oppstod forøvrig på 3-2 mot Stoke.

Corluka presterte å sende et innlegg over alle inne i feltet og en supporter skrek noen ufine ord til han..

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Handler vel om mulige konsekvenser? Å hisse på seg opptil 22 spillere kontra et stadion med x antall tusen...

Og sånn utenom det så har ikke publikummeren signert noen kontrakt med FA som tilsier at han ikke skal kjefte. Det inngår nok i kontrakten for å få spille i PL at spilleren skal følge FA sine regler.

Og sånn utenom det sånn helt til slutt så består FA av dresshomser som overhodet ikke har peiling på fotball, så man kan ikke forvente sunn fornuft. Det har de bevist den siste tiden.

Lenke til kommentar

På tide at respect-kampanjen kom. Nå virker det som trenere og spillere er mer opptatt av å klage på dommeren etter kampen, enn å se på egne ferdigheter.

FA har for øvrig vist sin inkompetanse på andre områder. Hvordan klubber i lavere divisjoner blir straffet hardere enn klubbene i premier league

Lenke til kommentar

Så FA er moralister nå? Det er ikke for å beskytte dommerne, men endre fokuset slik at lag skal ha bedre selvinnsikt?

Det har vært slik i all tid! Alltid, klaging på dommere og andre lag er en del av spillet. Vi vil ha det sånn, jeg vil ikke ha et Premier League med 7-års aldersgrense og barnetimen for de minste rungende over høytalerne i pausa. Faen heller, om Corluka blir straffet for å kjefte på en supporter er det toppen av kransekaka. Kan ikke FA bare holde kjeft og fokusere på alvorlige hendelser?

Lenke til kommentar

Så du mener det er rett og rimelig at trenere og spillere langer ut mot dommeren etter kampslutt? Mye av klaginga er resultat av frustrasjon og irritasjon. Det begynner nå etter hvert å bli for mye klaging og hetsing, så FA måtte slå ned på det. Det er helt fair og ikke minst nødvendig

Lenke til kommentar

Så du mener det er rett og rimelig at trenere og spillere langer ut mot dommeren etter kampslutt? Mye av klaginga er resultat av frustrasjon og irritasjon. Det begynner nå etter hvert å bli for mye klaging og hetsing, så FA måtte slå ned på det. Det er helt fair og ikke minst nødvendig

Vil du være med på leken må du tåle steken. Så enkelt er det, skal vi sy puter under armene deres og dermed underminere rollen til han i svart kan vi like godt bytte han ut med kamera og putte han i en boks 5 mil vekk fra stadion.

Den eneste forskjellen når det kommer til kritikk av dommere nå kontra for ti år siden er media. Det er de som oppskalerer og skaper situasjoner. Respect kampanjen er jo sett på som en stor vits i England uansett, så å si at den er nødvendig og fair er et skudd i mørket. Ingen som bryr seg om den.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Alsaker sitter i boksen sin med buksa på knærne. CARROOOOOOOOOOOOOOOOLL! OH-HOH-HOH-OH!

Skulle bare mangle at kommentatoren er entusiastisk, spesielt i et øyeblikk som dette. Det hadde nok de fleste vært, synd for Alsaker så tar de fleste ham for å være partisk når han er entusiastisk på Liverpool-mål, de fleste glemmer det når han viser noe av den samme entusiasmen i stemmen på diverse Man Utd-, Chelsea- og whatnot-mål. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...