Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Kort fortalt så mener Costa han er skadet i ryggen, mens det medisinske apparatet er uenig. Derfor nekter Costa å trene med laget, og har blitt utelatt fra troppen av Conte. Samtidig har det kommet giganttilbud fra Kina til Costa, og det blir spekulert i om det er dette som gjør at Costa sier han er skadet. Det er det lekkasjene sier. 

 

Om det stemmer er en annen sak. Kanskje bare litt av det stemmer. Hvis det ikke stemmer i det hele tatt ville sannsynligvis Conte, Costa eller klubben gått ut med en avkreftelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke. Måtte dra på med russisk stream mens jeg så TV2s målshow på TVen, så hadde ikke lyden på.

 

Men fra det jeg hører i alle fall, var alle med på sangen til Bilic og støttet han. Det er viktigere for meg. Vanvittig verdifult å få den seiern på den måten og så attpåtil mot Big Sam.

Lenke til kommentar

Det er ikke bare spillestilen, men flere ting. På begge målene mot er linja bak helt skeiv og uorganisert. Elementære feil. 

 

En annen ting er at de nok en gang blir tatt på fysikken og taper dueller både defensivt og høyt i banen. Og når ting går i feil spor ser spillerne ut til å virke lite motiverte og det hele blir veldig tannløst. 

 

Everton har også vært gode. Davies med sin beste kamp hittil, Barry ser ti år yngre ut og Lukaku har vært strålende til å holde på ballen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...