G27 Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Fytti rakkern! De målene som Mkhitaryan og Giroud nå har scoret hører virkelig til sjeldenhetene. Kunst! Hangeland virker forøvrig litt tåkete etter scroingen. "flere klasser bedre enn Mkhtaryans". Jaja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Kjipt å mene et mål er penere enn et fra United ja. The balls of that guy. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Helt enig i at det var bedre. Men Mkhitaryan sitt er fortsatt et av sesongens peneste. Hadde nok neppe blitt kåret til sesongens mål pga offsiden, men etter alle poengene som har blitt robbet fra oss pga dommeren så var det på plass å la et så fint mål stå. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Kjipt å mene et mål er penere enn et fra United ja. The balls of that guy. Enig i at det var bedre. Er bare uprofesjonelt å overdrive. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Hehe, flere klasser er kanskje litt å ta i, men Giroud sitt er bedre. Kontringen i forkant, avstanden, at det ikke var offside og tverrligger inn. Helt sykt. Bare å krysse fingrene for flere drømmemål denne sesongen! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Mkhitaryan kan gå å legge seg! 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Kanskje der blir Lucas Leiva sin tur neste gang? Irriterende at alle(minus City) topplagene tar 3 poeng. Glad Liverpool har flest hjemmekamper mot de lagene igjen. Lenke til kommentar
Populært innlegg Espp Skrevet 1. januar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 1. januar 2017 Satan dere holder er lavt nivå akkurat nå. Corporal Jenkinson: du syter og klager på nivået støtt og stadig, men fyrer bensin på bålet for noen få som tok seg nær av en bemerkning? Kan dere ikke bare lage en tråd om penislengde og bli ferdig med målingen snart? 16 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Tok ikke mange timene inn i 2017 før Man Utd-fansen ble så jævla hårsåre. Må da være lov å mene at Mkhitaryan kan bare legge seg uten å bli angrepet. Er jo helt naturlig å sammenligne to like mål. :huh:Har .AN.XVIII.IV:. knullet mødrene deres? Men ja, Mkhitaryan kan bare gå å legge seg! 6 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Hårsåre? Ikke mange som er uenige i at Giroud sin var finest. Poenget er at du klager når det er lavt nivå, men nå så holder du et lavt nivå selv. Espp sitt innlegg var ganske enkelt å forstå. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Jeg gjentar: du klager og syter om nivået, da får du jaggu ta meg bidra til et høyere nivå selv. Du ser selv at den bemerkninger slår negativt inn på de få som tok seg skikkelig nær av at noen kunne si noe sånt. Har forøvrig ikke sagt et ord om de andre, men så syter ikke de heller om ting & tang. Målet er direkte utsøkt (Girouds), bare så det er sagt, det er en drømmeskåring. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Jeg synes armeneren sitt er penere pga det faktum at han ligger vannrett i lufta. Det sagt, begge målene er helt sinnsyke. 50-50 når sesongens mål skal kåres Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Voldsomt så engasjerte dere ble da. Sa jo bare at Mkhitaryan må gå å legge seg Skal huske å skrive en novelle neste gang jeg reagerer på et mål, takk boys! Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Nei. Du synes armenerens mål er finere fordi han ikke har på seg en Arsenal-drakt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Nei... Jeg sier jo hvorfor jeg synes det målet er bedre. Hvorfor kan du ikke akseptere det? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Kan ikke huske sist det ble kranglet om to mål ? Nå er det bare komisk. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Hehe. Mange United-supportere har nok mer sympati for Arsenal enn de andre lagene i toppen. Alle misliker Chelsea, og det har jo sine naturlige årsaker.Ganske underlig med alt hatet motsatt vei Utrolig rart faktisk. Arsenal-supporterne tror at de har et rivaleri med oss av en eller annen grunn. Kjenner ikke én eneste United-supporter som misliker Arsenal. Personlig syns jeg de er en særdeles smakfull klubb. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Det er det hatet i fotballen kan gjøre. Men vi lever vel for følelsene våre, gjør vi ikke? Jeg overrasker megselv stadig over hvor emosjonelt investert jeg er i fotball. Var helt utslitt etter Middlesbroughkampen i går. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 La nå Arsenal fans være positive for en gang skyld. De har jo snart brukt opp kvoten sin for i år. Bare for å måle lengde enda mer... hva er det peneste målet lagene deres har scoret i PL? La oss se noen snutter. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Mye av trøkket og det lille rivaleriet mellom United og Arsenal forsvant med Ferguson. Ellers var det mye fart i de oppgjørene tidlig i årtusenet da Arsenal var gode. Det var også ekstremt dårlig stemning mellom spillerne, mens det aldri fyrte helt av hos fansen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå