""" Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er det et lag jeg ønsker at skal rykke ned i år er det Wolves. Drittlag av dimensjoner! Interessert i å utdype? Trenger vel ikke å si så mye mer enn "Wolverhampton - Newcastle" og "Karl Henry". Og som Wolves fan vet du nok akkurat hva jeg mener. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Nytelse å se skuddteknikken til Bily på målet. Ikke rart man elsker fotball. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Er det et lag jeg ønsker at skal rykke ned i år er det Wolves. Drittlag av dimensjoner! Interessert i å utdype? Trenger vel ikke å si så mye mer enn "Wolverhampton - Newcastle" og "Karl Henry". Og som Wolves fan vet du nok akkurat hva jeg mener. Jeg kan komme på en del drittsituasjoner mot Newcastle jeg også uten å si at de er drittlag av dimensjoner. Vi har i alle fall ikke spillere som slåt til andre helt uten provokasjon midt i kampen Endret 9. april 2011 av Teipball 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg liker Wolves og deres fighting spirit. Dessuten tør de å spille skikkelig, uansett motstander, virker det som. Håper de ikke rykker ned. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Har begynt å like Wolves mer og mer utover sesongen, og hadde håpet de kunne holde seg. Men hvis alternativet er at West Ham rykker ned, er ikke valget vanskelig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Er det et lag jeg ønsker at skal rykke ned i år er det Wolves. Drittlag av dimensjoner! Interessert i å utdype? Trenger vel ikke å si så mye mer enn "Wolverhampton - Newcastle" og "Karl Henry". Og som Wolves fan vet du nok akkurat hva jeg mener. Jeg kan komme på en del drittsituasjoner mot Newcastle jeg også uten å si at de er drittlag av dimensjoner. Vi har i alle fall ikke spillere som slåt til andre helt uten provokasjon midt i kampen Oh, BURN!!!! Auch! Jeg tror hverken fans eller Barton er særlig stolt eller glad for akkruat det. Han fikk straffen sin og tok den. Og ser man bort ifra den har han vært eksemplarisk denne sesongen, og Gamsten tok gudsjelov ikke skade av det, uten at det gjør situasjonen noe bedre, selvfølgelig. Skulle aldri skjedd. Uanset, problemet mitt er at Wolves kom ut på banen og voldtok Barton på alle mulige måter. Det virket som om Wolves kun var interessert i en ting, og det var og provosere Barton til å gjøre noe dumt. Han tok alt med et smil, selv om det var sykt mange stygge takling mot en person i den kampen, nettop Barton. Uansett, Newcastle fikk sin revansje mot Wolves sist kamp og som fans sier jeg meg fornøyd med det. Og når det er sagt; jeg liker Jarvis veldig godt. Jævlig god spiller! Ser gjerne han i Newcastle-drakt før eller siden. Edit: Wolves har tatt over nå, ser det ut til. Men er Tim Cahill skadet? Endret 9. april 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Om jeg kunne valgt fritt av hvilke lag jeg ville hatt ned av de som ligger der nede, hadde det vært Wigan, Wolves og Blackburn, uten at jeg mener noe spesielt vondt med det. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Wankership 2011/2012. Mer er det ikke å si. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg vil ikke ha Blackburn ned med tanke på Gamsten og landslaget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Gleder meg mer over at QPR kommer tilbake til PL igjen. Spennede med Adel Taarabt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Det viktigste for min del, om man ser bort ifra det åpenbare (Newcastle), er at Blackpool og West Ham greier seg. To lag jeg liker veldig godt, faktisk. Så det hadde vært morsomt om de to greide seg, så kan hvilket som helst annet lag rykke ned. Heh! Men det er sykt morsomt at det er SÅ jevnt. Jævlig spennende! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Upson tilbake på sitt verste. Lar Sturridge både vende og skyte uforstyrret. Da var den kampen tapt. Fuck sake.. 2-0... Lukter reprise av St James' Endret 9. april 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Nåh, West Ham var i lignende situasjon sist helg, vi husker hva som skjedde da. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Man Utd som har gjort det til sport å snu kamper vs West Ham som har null selvtillit, kanskje spilt årets dårligste omgang og har Avram Grant til å rette opp i det... Eneste som kan redde oss nå er en Scott Parker tale i pausen lignende kampen mot Brom. Men nå har han vært ræva selv, og burde ta like mye selvkritikk som alle andre. Finner ikke 1 spiller som har gjort noe positivt ut av seg. Håpløst! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Herlig Parker, flott... Med kapteinsbindet og alt. Æsj. Ikke hans dag heller. Må ta skyld i 1 og 3 målet. Vi fikk i alle fall vist 5 min med god fotball før Bolton drepte kampen helt. Typisk oss mot Bolton det tidspunktet de scoret på der. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Spennende kamp mellom Tottenham og Stoke. Gode greier! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Gutted. Rykker vi ikke ned i år, er det fordi vi igjen har flaks med dårligere lag bak oss. Sinnsykt hvor heislag vi er i løpet av en sesong. Orker ikke mer, har bare lyst til å sove fram til neste lørdag... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Tottenham kjemper seg til seier! På tide med litt opptur. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Eg må seie meg delvis einig med Lester Freemon sitt syn på at ein del unitedsupporterar kan vere i overkant arrogante. Der det finst mange gode unitedsupporterar, så finst det vel så mange som er heilt håplause å diskutere med. Det gjelder nok for oss Liverpoolsupporterar også, men mi oppfatning er at mange Utd-folk ser det som viktigare at andre lag taper enn at Utd vinner og har holdninga at alle som ikkje heiar på Utd er dumme, fordi dei då ikkje heiar på det tdd. beste laget i England. Og dette er ikkje folk i barneskulealder. Tvert i mot. Eg har to eksempel Her om dagen diskuterte eg og min bror(som også er Liverpoolsupporter) tilsettinga av Gary Neville som SS-kommentator(uheldig forkortelse), og det einaste argumentet utd-folk hadde å komme med for at det var eit klokt valg å tilsette han, var at han hadde mange trofé i skapet og hata liverpool. Det verste var at dette ikkje var trolling, men var det mest seriøse dei hadde å komme med. Eg og brodern var visst unyanserte drittsupporterar for å ikkje skjønne dette. Ellers hadde vi den gongen det var fadderveke på blindern. Eg sat med ein øl og diskuterte på eit seriøst plan med ein evertonsupporter på faddergruppa mi. Ein annan på gruppa plukkar opp at eg er Liverpoolsupporter og øydelegger heile diskusjonen med utsagn som "Når, og legg merke til at jeg sier NÅR og ikke HVIS, vi vinner ligaen i år, så har vi flere ligatrofé enn dere! Jeg bare sier det! vi er best!!" og liknande. Når dette er det mest seriøse mange utd-supporterar har å komme med i diskusjonar, så er det ganske trist. Er ofte grunnen til at kvar gong eg får vite at nokon heiar på utd, så tenker eg "forbanna medgangssupporter!". Eg likar generelt å diskutere med folk som heiar på andre lag, men den typen folk har øydelagt veldig for det å diskutere med utd-supporterar. Er ein grunn til at eg heller diskuterer med nokon som heiar på Newcastle enn Tottenham. Ganske trist, i og med at det å diskutere med ein seriøs utd-supporter ofte er det beste. Dette er ikkje eit angrep på utd-supporterar, og når ein ser på kva Jotun, Game mm. har å komme med så snart dei legger av seg all trollinga, så er det ofte gode postar. Eg er ikkje nødvendigvis einig med dei, men det får vere ei anna sak. Problemet er dei som er på sitt mest seriøse når dei seier dei samme tinga som t.d. Game seier når han trollar. Eg tvilar ikkje eit sekund på at unitedsupporterar har tilsvarande historier å komme med ang. oss liverpoolsupporterar, og det kunne ha vore kjekt å høyre. Endret 9. april 2011 av Sjur577 7 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Hvorfor det? Idioter finnes det i alle camper og når det finnes såpass mange Utd supportere er det unngåelig at det er flere råtne epler i kurven enn i mindre grupperinger. Akkurat som det er flere diehard supportere som lever og ånder for klubben sin. Merkelig det at alle LFC folka her inne har Man Utd kompiser som er totalt blottet for innsikt, respekt og kunnskap. Alle er arrogante kids osv. Jeg ser aldri noe til dem, annet enn medgangssupporterne på facebook, men de ser jeg når Liverpool vinner også. "Ynwa" osv fra folk som aldri ser på fotball, men som holder med LFC fordi de a) er en stor klubb som har vunnet mye b) det er "inn" å være diehard osv. Er ikke så heftig å holde med lag som vinner. De fleste ræv/medgangssupporterne jeg kjenner holder faktisk med mindre klubber. De gir faen når laget taper og soler seg i glansen som lojale når klubben vinner. Kan ikke si at jeg har sett så spesielt mange berikende poster fra din hånd forresten, så imo er du like kjip å diskutere med som fantasipersonene du skisserer for å male dritt på veggen vår. Sumsumarum, det du skriver er piss. Endret 9. april 2011 av Game 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå