Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Etter dere ble droppa av Adidas og overgangen til Warrior/New Balance har dere fått servert mye stygge drakter. Hjemmedrakta har vært ok, men borte- og tredjedraktene har jo vært utrolig stygge og noen av dem kan til og med sies å være blodharry. Håper for deres del at minimalismen kommer tilbake, for dere har en ryddig hovedsponsor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere har hatt en del stygge selv, så dette er ikke akkurat et fenomen som er unikt for oss. Tror heller ikke det har så mye med at Adidas ikke er sponsor lenger. De har jo f.eks disse to på samvittigheten: http://www.lfcshirtcollector.com/kits/SHIRT497FB.jpg og http://www.lfcshirtcollector.com/kits/SHIRT478FB.jpg 

Dette er eksempler på de jeg mener har vært våre styggeste drakter de siste årene:

4e45df0c79949d86d978008d27987578.jpg

 

Designeren burde aldri fått jobb innenfor design igjen.

Lenke til kommentar

Du glemte den aller verste, den med tribalmønster på ermene...

 

Adidas har jo designet veldig rene drakter de siste årene, samme med Nike. Liker rene drakter og synes United stort sett har hatt det. Etter Warrior-dealen ble det litt vel kreativt hos Liverpool, men før det hadde dere også mange fine drakter :)

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Uff, ikke minn meg på den engang! Joda, relativt rene (med unntak av når de prøvde seg på skotske klanmønstre), men den Chevrolet logoen på midten ødelegger alt. You can't polish a turd.

Endelig noen som er enige med meg om den grufulle Chevrolet logoen. Ikke bare er logoen stygg, men den representerer gammelmannsbiler av lavt kaliber.

 

Draktene hadde vært betraktelig finere uten den logoen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...