Latias Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Må lære meg å lese ALLE innleggene til Jotun mellom linjene. Skaff deg avatar, btw! http://www.youtube.com/watch?v=bCXZcejtBcg "I don't know why Fulham fans are complaining. I'm sure their statue was cheaper than the 50 million Chelsea paid for theirs." :!: Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Svar til Limbeck, fra den stengte kamptråden: Snakker ut i fra egne erfaringer. Liverpool, Arsenal og Tottenham supporterne har jeg ingen irritasjon over og er etter min oppfattning mindre arrogant i forhold til Unitedsupporterne. Jeg snakker ikke om alle, men flesteparten av de jeg har møtt på har et indre trang til å slenge ut så mye dritt som mulig og provosere andre supportere til de grader. Føler ikke at jeg, som Chelsea-supporter, eller andre jeg kjenner er spesielt arrogante overfor andre supportere. Vi fokuserer helst på vårt eget lag istedet for å rakke ned på det som er feil med andre lag og vi prøver ikke å overbevise andre om hvor sterkt vårt lag er i forhold til andre. Endret 9. april 2011 av Lester Freemon Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Beckford sender Everton i ledelsen. Det er så typisk. Alle spillerne mine på FPL-benken scorer. Hver eneste gang! Om ikke Wolves tar poeng her, tror jeg det skal gjøres mye om de ikke rykker ned. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) @Lester Utifra egne erfaringer fra barneskolen kan du generalisere en såpass stor masse som United-supportere? Alle supportere gjør det du sier, alle gjør det i like stor grad. Det er ikke noe forskjellig fra oss og dere, selv om jeg ikke liker å si det. Jeg skjønner at onsdagen enda svir for deg, og at det svir mer at dere er ute av kampen om ligagullet, men la nå all galle ligge til sillyseason. Da har vi bruk for slik underholdning. Endret 9. april 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Noen som ser Wolves - Everton? Jeg er kanskje begynt å bli paranoid, men ca hvert 5-6 min hører jeg en høyfrekvent pipelyd. Noen andre? Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er det et lag jeg ønsker at skal rykke ned i år er det Wolves. Drittlag av dimensjoner! Gigasjanse for Everton nå. Helt sykt at han ikke putter den. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Ser kampen. Ingen pipelyd her. Jarvis-mål to come. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Deilig at Wolves ligger under, trenger det nå. Føler at en opptur kommer i PL nå, ettersom TL ikke gikk veien. Osman er forresten en svært undervurdert/overlooked spiller. Ikke rart Everton begynte å klatre først etter at Osman var tilbake fra skade. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Sikkert elektronikken i Tv'n som piper Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Da må det være Tven min.. Evt meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Neville med mål gitt. Så ''stjeler'' han feiringen til Cahill. Flott kamp av Hennessey så langt, selv med to mål imot. Endret 9. april 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Phil Neville med en slik perlescoring. Hadde jeg absolutt ikke forventet! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er det et lag jeg ønsker at skal rykke ned i år er det Wolves. Drittlag av dimensjoner! Interessert i å utdype? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 DINYAAAAAR! For et skudd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 FOR EN SCORING! Pen ''gerrard\rooney''-passning av wolves også. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Hyrlen: Erfaringen er basert på min tur i Manchester, diverse nettdebattsider samt forskjellige fotballpuber rundt omkring i ladet. Jeg vet at det er veldig tynt grunnlag, men jeg ser en felles tråd som går igjen hos de fleste. Det er godt mulig at alle Unitedsupporterne jeg ikke har møtt på er faire som lam. Jeg sier ikke at alle Unitedsupporterne er arrogante, det har jeg påpekt ved flere anledninger. Og det er riktig at alle supportere gjør det som jeg sier, men i hvilken grad varierer sterkt. Selv om jeg ser saken gjennom Chelsea-øyne, så har jeg ikke opplevd stor arroganse fra vår leir, selv om den er tilstede her og. Det er hovedsaklig forsvar mot den uendelig store mengden kritikk vi får for vår pengebruk(90% kommer fra ManU supportere) som går igjen når krangler og diskusjoner oppstår. Men som du sier kan vi la det ligge med det, vi blir uansett ikke enige her. Endret 9. april 2011 av Lester Freemon Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Rar kamp. Wolves fører, everton scorer. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=FE9fN_hN3mI Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Billy Og da var Wolves under West Ham også ja Siden Wolves ikke spiller neste runde, kan vi få oss 6 poeng mot Bolton og Villa og ligge 6 poeng clear. Nå drømmer jeg da Gir nok Wolves en knekk. Samtidig må de vente 2 uker før de kan revansjere seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå