Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange baklengs har John Stones kostet City denne sesongen egentlig? Ny tabbe i CL i går. Han har vært forferdelig, og var heller ikke veldig imponerende forrige sesong. Utvilsomt at han har talent, men kjøpte City han bare for å fylle kvota med engelskmenn de er nødt til å ha? 

 

Jeg har tenkt akkurat samme tanken de gangene jeg har sett City med Stones denne sesongen. Han gjør utrolig mange tabber og personlige feil som har kostet City flere ganger.

 

Likevel tror jeg han kan bli ganske god, han var jo tidvis et beist for Everton. I tillegg er han jo enda bare 22 - ingen alder for en stopper.

Lenke til kommentar

Hvor mange baklengs har John Stones kostet City denne sesongen egentlig? Ny tabbe i CL i går. Han har vært forferdelig, og var heller ikke veldig imponerende forrige sesong. Utvilsomt at han har talent, men kjøpte City han bare for å fylle kvota med engelskmenn de er nødt til å ha? 

 

Trur nok City kjøpte han fordi Pep likar å ha ein midtstoppar som er god med ball. Han viste og at han har dei kvalitetane som trengs for å bli ein av verdens beste forsvarsspelar i løpet av tida i Everton, men han har brukt 3 år med ein inkompetent manager i Martinez, og vil nok derfor bruke litt ekstra tid på å utfylle sitt potensial.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...