Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Som takk for at de ikke lot han bli karrieren ut der, og heller skaffet seg Adebayor :nei:

 

Var Raul som ville dra. Han følte han ikke fikk nok spilletid og hadde ikke lyst til å sitte på benken ut karrieren. Veldig synd at han og Guti dro, og spesielt Guti kunne bidratt mye i år.

 

Raul var bak Ronaldo(som spilte spiss under Pellegrini), Higuain og Benzema i en spissrolle i fjor. Når Mourinho kom ble det tidlig bestemt at man skulle spille med en spiss. Og Raul ville fått lite spilletid som tredjespiss bak Higuain og Benzema. Mourinho, Valdano og Perez ønsket Raul videre, og spesielt Mourinho pratet om viktigheten av å ha 3 spisser, siden man ville ha et stort problem hvis en av spissene ble skadet.

 

Men klubben respekterte ønsket til Raul og Guti, og de fikk lov til å dra til hvilken klubb de selv ønsket gratis.

Hvorfor kan du ikke bare være stille og la meg ha flere grunner til å mislike Real :p

 

Har sett artikler om det nå, og riktig som du sier. Må være leit for supporterne å miste spillerne sine slik. Lurer på om det samme skjer med Xavi, Puyol etc. når de nærmer seg slutten.

 

Hatet for Barcelona her, på sitt verste riktignok, er ihvertfall på høyde med City/Chelsea, kanskje værre. Folk ville soleklart at Real skulle vinne El Clasico under voten på kamptråden også. Som vi gikk igjennom med diskusjonen rundt Man Utd som det mest hatete selskapet i England, så bygger hatet til Barcelona mye rundt suksessen deres. Nå sier jeg ikke at Laporta ikke dro med seg masse dritt i klubben, men ikke nok til å fortjene det stempelet de har, spesielt blant anglofile, i mine øyne.

 

Uansett er det bullshit at de er så hovne, selv etter tap. Guardiola er hvertfall alltid veldig ydmyk og forsiktig i media. Sier f.eks idag, at Barcelona vil bli knust dersom de spiller for halv maskin mot Shaktar. Nok en "grunn" til å hate Barcelona bare.

 

Verste overskriftene jeg har sett, blir vel noe slikt som: "Jaha Saha" eller "Schole(k)s(empelet)" eller noe slikt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et lag som står for talentutvikling kontra to pengedopa lag? Førstnevnte uten tvil selv om Barca-runkingen i media ingen enda vil ta.

 

Pengedoping kommentaren rettet mot Madrid? I så fall bommer du ekstremt.

Så bra da. Undervis meg. :)

 

Fordi de ikke er pengedopet som Chelsea og City. Disse klubbene har fått sprøytet inn penger fra en investor som har kjøpt opp klubben. Real Madrid er (mulig) den største klubben i verden, tjener mest penger i verden og pengene de bruker er dermed tjent inn selv.

 

Det er stor forskjell fra å bruke penger man ikke har tjent selv, og det å bruke mye penger. Real Madrid bruker mye penger, men har også skaffet disse midlene selv.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Sumo, og jeg er hvertfall ganske godt fornøyd. Du får sett alt av kamper, og har du iPhone/Android/iPad kan du også se kampene der. Spesielt iPad-appen til TV2sporten er awesome, men også på f.eks Desire HD ser det ganske fett ut.

 

I tillegg til PL får du også alle Tippeliga-kampene samt andre turneringer TV2 har rettigheter til. Sumo Sport blir som å ha TV2 + TV2 PL (HD) + TV 2 Sport-kanalene.

 

Faktisk tør jeg påstå at iPad-appen går PC-applikasjonen en høy gang hva angjelder brukervennlighet. Det jeg vil ha: Kampen + kampinfo + livetabell + scoringsvarsel fra de andre kampene.

 

Det jeg ikke trenger: Chat og annet søppel, samt mulighet til å flytte rundt på vinduer (uten snaplock).

 

Eplefjøla har også så stor skjerm at det funker å holde den i henda (eventuelt ligger på sofaen og stabler den mot bena).

 

Så alt i alt, har du OK nettlinje (du får også relativt OK kvalitet om du streamer kampene via 3G/turbo3G), så anbefaler jeg heller Sumo foran PL-tillegget til kabeltven. Prisen på 199,- er heller ikke dårlig.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Takk for godt svar. Virker som en bra deal med andre ord.

 

Skal ikke bytte ut TV-kanalene nå, men blir sannsynligvis veldig aktuelt med Sumo hvis det blir flytting i forbindelse med studier til høsten :)

 

Tilleggsspørsmål: Får man se studiosendingene også via Sumo?

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Takk for godt svar. Virker som en bra deal med andre ord.

 

Skal ikke bytte ut TV-kanalene nå, men blir sannsynligvis veldig aktuelt med Sumo hvis det blir flytting i forbindelse med studier til høsten :)

 

Tilleggsspørsmål: Får man se studiosendingene også via Sumo?

 

Sumo gull, tre måneder 399 kroner. Det er alt av tv2. Serier etc og alle kanaler.

Lenke til kommentar

 

Tilleggsspørsmål: Får man se studiosendingene også via Sumo?

 

TV PL1/HD1 surrer og går hele tiden, så der får du vel sett både prematch og postmatch. Imidlertid tror jeg du må bytte kamp sånn midt mellom kampene for at skjermen ikke skal gå i svart. F.eks hvis du ser på Arsenal - West Brom (dette er tenkte eksempler) som tidligkamp på lørdag, må du bytte kamp til Manchester United - Sunderland litt før kl 16, og på nytt til Liverpool - Everton rett før kampstart 1830...

Lenke til kommentar

FA er på'n igjen...

Carlton Cole charged for media comments.

The FA has today charged West Ham United’s Carlton Cole with Improper Conduct relating to media comments.

 

The charge relates to comments made on Twitter during the England v Ghana fixture on Tuesday 29 March 2011.

 

Cole has until 4pm on 13 April to respond to the charge.

 

Her er det han sa:

 

article-1301483410486-0B66EED000000578-523575_466x431.jpg

 

Han er riktignok ikke den skarpeste kniven i skuffen, men hvorfor skal FA ha noe med det her å gjøre. Latterlig om han får karantene p.g.a dette her.

Lenke til kommentar

Ok, la meg slenge ut en vanvittig teori her:

 

England-Ghana 27.03.2011: Carlton Cole kommer med noen oppsiktsvekkende kommentarer på Twitter. Det tar hele to uker før FA charger han, og da han ikke har fått straff ennå kommer han naturligvis ikke til å stå over West Ham sin kamp i morra. Den 1.mai derimot, spiller Manchester City mot West Ham, og Carlton Cole kommer til å få tre kamper for sin kommentar slik han står over mot Villa, Chelsea og City, BOOK IT! :)

-

United-West Ham 02.04.2011: Rooney banner og blir utestengt til Fulham+City-kampene. Dette tar cirka tre dager fra han gjør det til han får straffen sin. Hadde det tatt to uker slik som Cole hadde han sannsynligvis spilt mot City den 16.april og det hadde ikke hatt noen hensikt å straffe.

Lenke til kommentar

FA-formannen David Bernstein har tidligere vært formann i City. Dessuten har han holdt med klubben siden 1954. Før han forlot dem til fordel for FA, sa han følgende: "I would like to thank our wonderful fans for their backing. They have been fantastic in their support, which has never wavered even during the most difficult times. I have been touched by their kindness and enthusiasm. I have supported Manchester City since I was a boy and I am desperate for us to succeed." :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...