InsertNumLock Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Siste par månedene har Tottenham vært mer eller mindre ufarlige. Tap mot Wolves, Blackpool, slet seg til 0-0 mot Wigan i helga.. Var i grunn ikke en bombe at det gikk som det gikk i går. Sliter med å forstå hva som har gått galt. Kanskje som han ene kommentatoren sa. This is like schoolboys playing against bullies. Alt for mange på laget som ikke har rutinen og erfaringen de trenger for å holde ut en hel sesong. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Real for min del også. Er lei av å høre dette pisset om tidenes beste lag osv. Dessuten Ronaldo > Messi. Ganske bittert om Chelsea slår oss nå og senere vinner hele dritten. Er det tidenes beste lag også nå Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hvorfor drar du Barcelona inn i den såkalte "onde aksen"? De er jo et forbilde for resten av europa når det kommer til å få frem egne talenter. Har du ikke fått med deg "hatet" mange her på forumet har for Barca? Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hvorfor drar du Barcelona inn i den såkalte "onde aksen"? De er jo et forbilde for resten av europa når det kommer til å få frem egne talenter. Har du ikke fått med deg "hatet" mange her på forumet har for Barca? Trodde det var hatet for Chelsea og City som dominerte her jeg. Hva er hatet for Barca grunnet i da? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hvorfor drar du Barcelona inn i den såkalte "onde aksen"? De er jo et forbilde for resten av europa når det kommer til å få frem egne talenter. Har du ikke fått med deg "hatet" mange her på forumet har for Barca? Klarer egentlig ikke helt å skjønne hvor det stammer fra. Er vel misunnelse. Omtrent alle andre klubber har mye å lære av Barcelona. Om man liker spillestilen er jo smak og behag, men kan vel umulig være en grunn til hat? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Som takk for at de ikke lot han bli karrieren ut der, og heller skaffet seg Adebayor Var Raul som ville dra. Han følte han ikke fikk nok spilletid og hadde ikke lyst til å sitte på benken ut karrieren. Veldig synd at han og Guti dro, og spesielt Guti kunne bidratt mye i år. Raul var bak Ronaldo(som spilte spiss under Pellegrini), Higuain og Benzema i en spissrolle i fjor. Når Mourinho kom ble det tidlig bestemt at man skulle spille med en spiss. Og Raul ville fått lite spilletid som tredjespiss bak Higuain og Benzema. Mourinho, Valdano og Perez ønsket Raul videre, og spesielt Mourinho pratet om viktigheten av å ha 3 spisser, siden man ville ha et stort problem hvis en av spissene ble skadet. Men klubben respekterte ønsket til Raul og Guti, og de fikk lov til å dra til hvilken klubb de selv ønsket gratis. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Trodde ikke pool fans leste the sun? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Leste vel strengt tatt VG eller Tv2sporten på mobilen i går kveld. Den avisen du nevner har jeg aldri åpnet, godt mulig norske medier tar kilder derifra tho. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Det var overskriften på the sun rett etter kampen i går. Nå har de der i mot endra den til "Daddy wrong legs" og "Crouch is real stupid". Engelskmenn Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Helt utrolig hva engelskmennene får til når det gjelder overskrifter. :!: Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Tja, tabloidaviser er uten tvil en egen rase, men nokså stedsuavhengig tror jeg det er. Det er jaggu ille her i Norge og. Jeg har spådd både "Terryble" etter CL-finalen i Moskva, et utallige John Arne KRIISE!" og sikkert en "Lionel Kjempe-MESSIg" her og der. Cr-Ouch var jo kjempefin. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Glemmer nok aldri Carlos Trevez. Eller så hadde goal.com : Carewsing to the semi-final eller noe, da Villa gikk til en eller annen semi-finale i fjor.. Ligacup kanskje? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hvordan kunne du bomme her? Om Edu sin bom for Nigeria i VM. Ellers har vi jo et gigantisk antall Realbom, Realtap, Realseier osv. Selger kanskje, men begynner å bli litt vel oppbrukt. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Det er ikke bare avisene som er glad i å leke med ord. Som dere sikkert vet finnes det nå en Michael Jackson statue utenfor Craven Cottage, og om du klikker på denne linken, får du se engelsk humor på sitt beste edit: forbedra linken Endret 6. april 2011 av Hanemann Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Litt offtopic når det kommer til spenstige overskrifter. Fotballfruen som ofte omtales med "Gosh! Posh gjør ditt og datt" begynner å bli ganske pinlig oppbrukt i media. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) "Zlatan for et mål!" er jo også ein klassikar. Håpar Real vinner CL, då eg har meir sansen for Alonso enn nokon annan spelar på Chelsea og Barca. Ser også på Ronaldo som ein betre spelar enn Messi, utan at eg skal gå inn på den eviglange diskusjonen der. Var litt snakk om hat mot barca på forrige side, og min grunn til å hate på barca er at det er eit lag som vinner 95 av 100 kampar i ein liga med lag i både verdensklasse og miniputtklasse, og fansen blir så forbaska ovenpå av å heie på noko så lite spanande. Er jo heller ikkje nokon hemmelegheit at dei heiar på barca nettopp fordi dei vinner 95% av kampane sine. Ein kan irritere seg grønn over slikt. Så er ikkje i bunn og grunn laget i seg sjølv eg hatar, men heller fans som har "eg heiar på eit lag som kun vinner, så eg har meir peiling enn deg!"-holdning. At det faktisk ER verdas beste lag er det ingen tvil om. Endret 6. april 2011 av Sjur577 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Et lag som står for talentutvikling kontra to pengedopa lag? Førstnevnte uten tvil selv om Barca-runkingen i media ingen enda vil ta. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Et lag som står for talentutvikling kontra to pengedopa lag? Førstnevnte uten tvil selv om Barca-runkingen i media ingen enda vil ta. Pengedoping kommentaren rettet mot Madrid? I så fall bommer du ekstremt. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Barca er best i verden på talentutvikling. De har også pdd det beste laget jeg noensinne har sett i europeisk klubbfotball. Likevel, har de en arroganse jeg får brekninger av. Faktum er at Barca aldri taper en fotballkamp. Selv om de skulle ha færre mål en motstanderen når fløyta går, har de ikke tapt. For de har nemlig spilt fotball på den 'riktige' måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå