Jotun Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 (endret) Må man være manager for å kunne være korrupt eller gjøre noe ulovlig / uetisk?Nei, men det er nesten på grensen å snakke om Giggs hvis det i utgangspunktet var 8 stk som har vært eller er manager i premier legguci!Men hvis Giggs har gjort noe på lik linje med de andre (jeg aner ikke om det stemmer eller ikke) bør jo også han "tas". Uavhengig om han var manager eller ikke..Selvsagt. Har ikke sagt noe annet eg. Blir bare litt skuffet da vi var lovet tidligere managere og nåværende managere. Og da tenkte ikke eg på Eric Black og Ryan Giggs gitt..... Har Giggs hatt noen voldsomt fremtredende rolle innen kjøp og salg av spillere i United? Endret 30. september 2016 av Jotun Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Hvis Giggs har vært uærlig og gjort ting som kan trekke hans navn ned i søla, ja så fortjener han det. Jeg driter i om det er Giggs, SAF eller Wenger. Den som har gjort uredelige ting fortjener straff,. Vi får bare vente og se hvilke navn som kommer fram i lyset når navnene offentliggjøres framover. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg tenker at dette bare er toppen av isfjellet. Ser jo ut til at det handler mye om agenter og så mye makt som de har fått så skjer nok dette hele tiden og helt sikkert i alle de store ligaene. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 (endret) Nestemann fra listen er nå ute i lyset; Harry Redknapp. Endret 30. september 2016 av MartinF Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Godt han hadde dekningen til OneCall når Telegraph slo på tråden. 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 I følge Lars Sivertsen er det The Telegraph har på Redknapp ganske tynn suppe. Handler det ikke mer om at spillerne hans gamblet på egne kamper etc? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Har ikke 'arry allerede blitt frikjent i retten for anklager om snusk? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Hvis det eneste er at han viste om at spillere spilte på egne kamper, så er det ikke store greia. Det er imot reglene at han ikke meldte fra, men jeg tenker og tror at man blir litt beskyttende over sin egen "familie". Forhåpentligvis er det mer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Hjelpe meg... Hva avslører de om Giggs da mon tro? At han hadde seg med svigerinna? 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Hvis Giggs har vært uærlig og gjort ting som kan trekke hans navn ned i søla, ja så fortjener han det. Jeg driter i om det er Giggs, SAF eller Wenger. Den som har gjort uredelige ting fortjener straff,. Vi får bare vente og se hvilke navn som kommer fram i lyset når navnene offentliggjøres framover. Problemet er bare at Giggs sitt navn neppe kan synke særlig dypere enn det allerede har gjort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) Discovery-gruppen har kjøpt ligacupen-rettighetene. Liverpool -tottenham går på eurosport Norge. Max og d-play blir sikkert også benyttet.De tar som kjent over tippeligaen neste sesong så dette er en fin måte å komme seg inn på. Endret 1. oktober 2016 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 I følge kundeservice på Facebook jobber de visstnok med å ordne Eurosport 1 på norsk også om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Dio og Henriksen fra start for Hull! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Måtte de knuse Chelsea for alt det er verdt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) Impactsub King! Edit: Også skårer motstanderne igjen rett etterpå.. Endret 1. oktober 2016 av Snurreleif Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Herregud Wilshere! Den MÅ du sette! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Sunderland won a point Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Joshua King is Bournemouth premier League toppscorer of all time with 7 goals. #Norge Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Nydelig mål av Kolarov! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Kolarov med et kjempemål! I feil ende. Endret 2. oktober 2016 av oOF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå