OhEasy Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 (endret) Dette kan bli interessant. Popcorn time. Endret 26. september 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 *please leave Liverpool out of this * Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Han ser jo ut som en mafiaboss også. Artig opplegg! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Det er fascinerende hvor lett de lurer sånne idioter. Bare lovnad om penger nok så tråkker han uti det. Herlig. Lenke til kommentar
oinkerbranch Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 VG live har blitt for treig etter oppfriskningen tidligere. Er det noen sider som er lik den gamle VGLiven? Vi i FlashScore er rimelig fornøyde med hvor rask folkene våre leverer oppdateringer. Bruker personlig appen for å følge kamper ned i 2. div jeg tipper på. Nettsiden, flashscore.nu, er også deilig og oversiktlig! Nok reklame fra meg. Kjedelig for Sunderland som mister manageren til én kamp for England. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Vi i FlashScore er rimelig fornøyde med hvor rask folkene våre leverer oppdateringer. Bruker personlig appen for å følge kamper ned i 2. div jeg tipper på. Nettsiden, flashscore.nu, er også deilig og oversiktlig!Er det nordmenn som skriver på siden? Leste igjennom kommenteringen fra Liverpool - Hull og det virket oversatt.. "Sadio Mane (Liverpool) er på enden av et fantastisk samarbeids spill. Han mottok en topp pasning fra lagkameraten og produserte et kraftig skudd. Raketten fant nettmaskene og gikk inn ved venstre stolpe." Endret 27. september 2016 av indahla Lenke til kommentar
oinkerbranch Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Vi i FlashScore er rimelig fornøyde med hvor rask folkene våre leverer oppdateringer. Bruker personlig appen for å følge kamper ned i 2. div jeg tipper på. Nettsiden, flashscore.nu, er også deilig og oversiktlig!Er det nordmenn som skriver på siden? Leste igjennom kommenteringen fra Liverpool - Hull og det virket oversatt.."Sadio Mane (Liverpool) er på enden av et fantastisk samarbeids spill. Han mottok en topp pasning fra lagkameraten og produserte et kraftig skudd. Raketten fant nettmaskene og gikk inn ved venstre stolpe." Selve kommentarene blir generert av et team som sitter på computer-magi, og distribuerer til over 30 språk samtidig. Det fører til denne typen kommentarer, som i mine øyne er fine i forhold til å få med seg hendelsene i kampen. Det mister selvfølgelig et personlig preg på oppdateringene, så om det er det man er ute etter anbefaler jeg (personlig og subjektivt) Avisa Nordland sin live-side (an.no/live) som ofte produserer morsomme og levende kommentarer gjennom de fleste kamper Styrkene våre heller mot livestatistikk og -resultater, så en combo er kanskje ikke dumt! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 *please leave Liverpool out of this *Vurderer å tilbe 10 forskjellige guder for min egen klubb. Just in case. Skulle dem ikke publisere litt mer i dag? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Trodde også det Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Hvem tar over? Snart landskamper igjen. Southgate? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Synd, hadde håpet han skulle være der en god del lenger. England hadde jo ikke hatt muligheten til å vinne noe under ham. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Så, hva nå? Pardew? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Hvem tar over? Snart landskamper igjen. Southgate?Southgate tar over til slutten av oktober -november. Etter kampene som kommer iallefall. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Southgate får jobben tipper jeg. Han var nære sist og, visstnok. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Så, hva nå? Pardew? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Roser er røde Fioler er blå Med en seiersprosent på 100 Gir han seg nå Sam Allardyce må du beundre Det er ikke til å unngå Endret 27. september 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 1 kamp 1 seier 1 clean sheet 100% 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Er jo gammalt nytt at den mannen er korrupt. Men det skikkelig fellande beviset har vel mangla. Var vel involvert i noke overgangsgreier med sonen sin også om eg ikkje hugser feil Redknapp var også med i den suppa der tilbake i 06 ellerno.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå