Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekstra press fra Man Utd fra sine supportere kan jeg tenke meg da. Hvis dere ryker mot Chelsea, er det mest sannsynlig Real, Barcelona eller Chelsea som vinner.

 

Nå kan vi ikke avskrive Schalke, og Shaktar er sterkt undervurdert, men vi får se. Lurer på hva dere røde hadde håpet på dog.

Lenke til kommentar

Ekstra press fra Man Utd fra sine supportere kan jeg tenke meg da. Hvis dere ryker mot Chelsea, er det mest sannsynlig Real, Barcelona eller Chelsea som vinner.

 

Nå kan vi ikke avskrive Schalke, og Shaktar er sterkt undervurdert, men vi får se. Lurer på hva dere røde hadde håpet på dog.

 

Vanskelig å ønske seg motstandere i semien. Tror hvem som vinner av semifinalelagene handler stort sett om flaks/uflaks

Lenke til kommentar

Schalke - Shaktar i finalen!

 

Dagens resultat gjorde vår kamp i morgen om mulig enda viktigere for min del. Vi kan ikke risikere at Chelsea får Schalke i en semifinale - ergo stor mulighet for en punt på trofeet. Samtidig vil jeg anse United som store favoritter til avansement i en semifinale, så dersom vi kommer oss videre, er det store muligheter for å nå Wembley i Mai.

 

Føler med LL, slike resultater er alltid smertefulle. Du får trøste deg med at dere vant i fjor og at Leonardo sikkert får fyken snart. Det kjæm en dag i morgo, selv om det er umulig for en supporter å se rett etter en slik opplevelse. Ta deg fri fra skole/jobb i mårra og kjør et maraton med tvserie, is og brus. Jeg foreslår Sons of Anarchy

Endret av Game
Lenke til kommentar

Må bare minne om at det slikt ifjor også, lett motstand i semien. Ikke at det betyr en drit for i år.

 

Ellers må jeg bare føle medynk med Spurs, en idiot ødelegger for resten. Ble for stort for han. Likevel har Tottenham gjort en veldig respektabel figur i sin første sesong i Champions League. Helt klart verdig plassen sin. Håper de sparker fra seg i returmøtet, om enn bare for å vise at de ikke skal rulle over for dø ved første spark på ballen.

Lenke til kommentar

Spiller ikke så stor rolle hvem en møter i semien. Er nesten alltid overraskelser. Hadde vært morsomt om Shakhtar slår ut Barcelona, selv om sannsynligheten for det er ekstremt liten.

 

Ellers er jeg ekstremt nervøs i forhold til kampen i morgen. Håper ikke dommeren ødelegger noe denne gang.

Lenke til kommentar

Hehe, ja, akkurat som dere har noe å frykte (jeg skjønte hva du mente)

Oh no! You got me!

 

Håper alltid dommeren gjør jobben sin jeg - selv om de siste møtene har vist det motsatte (dog bare to av de tre siste, da det var en liten hands av Macheda som de fleste United-fans har en tendens til å glemme).

 

Det blir uansett ingen engelsk dommer i morgen - og i CL er det vi som har hatt marginene (les dommeren) i mot oss.

Lenke til kommentar

Det jeg mente var, hvis valget rundt vinner av CL hadde stått mellom Chelsea, Real Madrid og Barcelona, hvem ville dere valgt?

 

Sammen med City er vel de den onde aksen.

 

Hvorfor drar du Barcelona inn i den såkalte "onde aksen"? De er jo et forbilde for resten av europa når det kommer til å få frem egne talenter.

 

Forresten, svaret på spørsmålet ditt: Chelsea.

Endret av Lester Freemon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...