ChopperRead Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Såklart svekker det laget at alle de er ute! Men håper de kan karre seg til uavgjort likevel! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Må holde på 2-0 inn til pause. På med Lanzini etter hvilen og en kjapp goal, så kan det gi ny giv. City's svakhet er jo defensivt og de kan ikke overkjøre oss i like stor grad dersom de frykter baklengsmål. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Synes West Ham viser en bra moral. Så mange (viktige) spillere ute er fryktelig vanskelig mot et jævlig godt City-lag. Det City viser er forresten ville greier til tider, men synes det er lettere å se muligheter for hvordan man skal slå dem enn United og Chelsea. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Synes Wikestad snart må bestemme seg for én måte å si Töre på. Tore, Tåre, Tøre, Ture, Tere.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Forøvrig morsomt å se at det er mye tomme seter på Etihad også i dag. Guardiolas andre hjemmekamp og lovende start på sesongen, likevel klarer de ikke fylle 55.000 seter. 3 Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 "Håpet" er at Agüero stort sett hver eneste sesong har sin faste skadeperiode... I tillegg så har de pleid å plutselig tape en kamp her og der mot antatt svakere motstand. Men det tror jeg det definitivt blir mindre av under Pep. Og både Sterling og KDB ser flere hakk bedre ut i år (hittil) enn i fjor. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Sukk... gruer meg allerede til Manchester derbyet med 80-20 i possession fravør City. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Forøvrig morsomt å se at det er mye tomme seter på Etihad også i dag. Guardiolas andre hjemmekamp og lovende start på sesongen, likevel klarer de ikke fylle 55.000 seter. Det klarer i alle fall West Ham. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Hva faen er det West Ham holder på med? Står bare å ser på. Jaja, fullt fortjent. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Sterling er som en ny spiller jo Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Sterling kommer til å bli helt syk under Pep. Ham har et vanvittig talent og jeg tror Pep får ut det beste av han. Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 (endret) Uka der Fellaini hjelper en eldre dame, og Agüero albuer en annen spiller... https://streamable.com/jt3o. Kan vel få konsekvenser den der, ettersom dommeren ikke så den. Schweinsteiger fikk vel tre kamper for en liknende hendelse før jul. Edit: Når jeg ser igjen, så ser det ut som om dommeren ser den, det må han vel gjøre? Blir interessant å se om FA gjør noe da. Hadde det der vært Costa så hadde det garantert vært flere kamper karantene. Endret 28. august 2016 av blured Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Fellaini er vel ute en periode nå? Mourinho sa han fikk en stygg ryggeskade i kampen igår? Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Ja. Bekreftet på klubbens hjemmesider også. To uker til neste kamp da. Så forhåpentligvis ikke noe så alvorlig at han ikke er klar til City-kampen. For å se positivt på det, så gir det kanskje Schneiderlin muligheten til å vise hva han er god for. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Nesten skandale om ikkje Aguero får noke for den. Krise for min del også då eg har Aguero på FPL =) Og seff perfekt tima for United som då godt mulig slepp han på bana i derbyet. ^^ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Veldig inkonsekvent hvis han ikke får noe, ja. Schweinsteiger ble utestengt for noe langt mildere forrige sesong. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 ... og Fellaini for samme forseelse. Deiligere å slå City med Aguero enn uten Aguero, men for hjertet mitt er det greit om han får en karantene. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Suger mtp Fantasy League laget mitt, men rett skal være rett. City blir en sterk motstander uansett, men fraværet til Aguero heller nok i Man Utd sitt favør. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Liten tro på akkurat det, selv uten Aguero. Jeg har en følelse av at Mourinho ønsker å vinne mot Pep litt for mye. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Nacer Chadli til West Brom. Får vel ikke akkurat brukt sine styrker under Pulis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå