hightow Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Noen som erfaring med å skaffe seg billetter til Bournemouth sine hjemmekamper? Ifølge billettkontoret til klubben må man ha opparbeidet seg "poeng" fra foregående sesong for å ha mulighet til å kjøpe billetter til denne sesongen. Det blir jo litt vanskelig når en skal dit første gang. Stadion er temmelig liten (11.700) så skjønner det er rift om billettene. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Klassetweet. PR-reppen usikker på hvem han signerte med... Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 "The person that manages my twitter" Gold. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Ganske vanlig at dem har leid inn PR-folk. Er ikke draktene deres ganske like? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Det er vel en forenkling, Solaar? Det var vel et nedre nivå relativt til landskoeffisienten? Joda, men viktig å få frem hovedpoenget! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Det er vel en forenkling, Solaar? Det var vel et nedre nivå relativt til landskoeffisienten?Joda, men viktig å få frem hovedpoenget! Altså at det er enda viktigere at RBK gjør det bra nå... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Det er vel en forenkling, Solaar? Det var vel et nedre nivå relativt til landskoeffisienten?Joda, men viktig å få frem hovedpoenget! Altså at det er enda viktigere at RBK gjør det bra nå... For RBK ja. Men det er for sent i år Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Men nok om det. Hva tror dere om dagens storkamp? Frykter Liverpool, de hever seg alltid mot de beste lagene. Tipper uavgjort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Må si meg enig, Klopp tar sitt tredje uavgjortresultat mot Tottenham Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Klopp er glad i 17 åringen som scoret flere mål for BVB ifjor Liverpool offer £11 million for rising Borussia Dortmund star Christian Pulisic http://www.telegraph.co.uk/football/2016/08/26/liverpool-offer-11million-for-rising-borussia-dortmund-star-chri/ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Helt vanvittig om BVB selger han for den prisen. HELT vanvittig. Forresten sier SKY Sports som jeg ser på at Kyle Walker måtte ut med sykdom og ikke skade. Er det ikke litt rart at han ikke sier i fra til Pochettino før kamp? Han holdt jo ut i ca. 30min, bare. Evt. om det var gambling fra Pochettino da, men det virker bare idiotisk. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Helt vanvittig om BVB selger han for den prisen. HELT vanvittig. Forresten sier SKY Sports som jeg ser på at Kyle Walker måtte ut med sykdom og ikke skade. Er det ikke litt rart at han ikke sier i fra til Pochettino før kamp? Han holdt jo ut i ca. 30min, bare. Evt. om det var gambling fra Pochettino da, men det virker bare idiotisk. Får vel mer penger av sponsorer osv. for å starte kamper. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Hvor mange scoringer er han oppe i nå gjennom karrieren? 11? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Helt vanvittig om BVB selger han for den prisen. HELT vanvittig. Forresten sier SKY Sports som jeg ser på at Kyle Walker måtte ut med sykdom og ikke skade. Er det ikke litt rart at han ikke sier i fra til Pochettino før kamp? Han holdt jo ut i ca. 30min, bare. Evt. om det var gambling fra Pochettino da, men det virker bare idiotisk. Lasange til lunsj? Sukkerfrie gummibjørner i garderoben? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 (endret) Aff..utligning på overtid. Synd ikke King fikk bli matchwinner. Endret 27. august 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 (endret) United vinner(fortjent) på overtid, yaaaay... Endret 27. august 2016 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 (endret) Special-time? Endret 27. august 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå