Latias Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Virker sånn ja, 2-2 nå. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Leonardo er den dårligste treneren jeg har bevitnet siden Tardelli. Tom for ord. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Leonardo er den dårligste treneren jeg har bevitnet siden Tardelli. Tom for ord. Siden Benitez mener du vel? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Mye som ikke stemmer i dag. Crouch har hatt to taklinger denne sesongen, og begge kom i første omgang i denne kampen.. Vi legger oss bakpå, kjører Bale ut på høyre og fortsetter å spille med en dalende Van der Vaart.. Her må Houddlestone inn for VdV, prøve å få roe ned på midten, få til litt spill. Slutte med alle disse langpasningene opp mot en enslig spiller.. Skader ikke heller om de prøver med Bale som spiss. Få til noen gjennombruddspasninger, han har farten. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Benitez gjorde sakene sine greit i CL, tror Inters sjanser hadde vært høyere med Rafa ved roret. Fortjent rødt til Crouch. Real Madrid er en fryd for øyet, og det er alltid kos å se Ronaldo. Jeg har ingenting imot Spurs, men håper Real tar dette. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Real var ikke mye imponerende i første omgang. Skapte ikke spesielt mye med en mann mer på hjemmebane. Inter har jo forbedret seg kraftig i ligaen siden Benitez ble sparket. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Leonardo er den dårligste treneren jeg har bevitnet siden Tardelli. Tom for ord. Siden Benitez mener du vel? Ikke etter mitt skjønn. Leonardo har 9-0 i målforskjell over tre Milano-derbyer samt at hans taktiske tilnærming er ikke-eksisterende. Benitez er selvsagt i samme båt, men Leonardo tar kaka. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Raul! Schalke opp i ledelsen! Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hva i alle dager driver Tottenham med i det målet kommer? Herregud! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Over og ut for Spurs. Jaja, de har hatt en fin CL-sesong likevel. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 2-4, selvmål av Ranocchia. Vinneren av Chelsea/United spiller mao. finale i år. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 ADEBAYOOOOOR. Verdens beste retard! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 haha useriøst at schalke leder 4-2 mot inter, på bortebane å greier Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Skjer med Inter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jævlig gang det var i Schalke kampen da. Angrer på at jeg har giddet å se en Totteham kamp i over en time. Nå skal det switches over! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Rødt til Inter og. Haha. Få svina ut! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Ble ikke Chivu utvist mot Milan nå i helga også? Imponerende å få to røde på to kamper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå