ChopperRead Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Skal ikke mye til for å få straffe av dean i år ser det ut som Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Jeg er enig i at Sterling kun bryr seg om spiller, og sånn sett korrekt straffe. Kanskje litt billig, men jeg forstår ikke hva Sterling holder på med. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Jeg er enig i at Sterling kun bryr seg om spiller, og sånn sett korrekt straffe. Kanskje litt billig, men jeg forstår ikke hva Sterling holder på med. True. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Tenk hvis Sterling kunne skutt en gang i blant! Det ville blitt mange mål på han, selv om han er noe svak på avslutninger. Vet ikke om en eneste spiller som er i flere farlige posisjoner enn Sterling i løpet av en kamp. Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 (endret) Straffen til City var kanskje klarere. Men man ser at Sterling er veldig aktiv med å skjerme en enkelt spiller vekk med armene, og andre gangen er armene helt oppe ved halsen, så syntes det var greit. [reprise av situasjonen]. Edit: Tenk hvis Sterling kunne skutt en gang i blant! Det ville blitt mange mål på han, selv om han er noe svak på avslutninger. Vet ikke om en eneste spiller som er i flere farlige posisjoner enn Sterling i løpet av en kamp. Dette! Han har allerede hatt to enorme skuddsjanser muligheter for å skyte etter at du skrev dette. Skjønner ikke hvorfor han nøler sånn. Endret 20. august 2016 av blured Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Pep ser ut til å få blodsuget tilbake til City. Kan bli litt av en sesong. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Fint av Sterling Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 City vinner 4-1. Fortjent seier, men elendig defensivt arbeid av Stoke. Gjorde det altfor lett for dem i andre omgang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Top of the league for Pep. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Fytti faen for noen drakter på Liverpool. Ser ut som de jobber for statens vegvesen eller noe. Neon-fargede drakter er aldri suksess. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Jeg syntes drakten var stygg on first sight, men etter at jeg så den i real life synes jeg den er dritnice likevel. Skal kjøpe den neste lønning. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Var sånn ifjor også i Watford. Elendig klubb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Fytti faen for noen drakter på Liverpool. Ser ut som de jobber for statens vegvesen eller noe. Neon-fargede drakter er aldri suksess.Liverpool har en lang og stolt karriere med stygge tredjedrakter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Gult kort: Diego Costa Gult kort til Costa for usportslig oppførsel Hørt det før eller? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Dio skadet. Måtte byttes ut. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Hull som har blitt dømt nord og ned av alt og alle har starta sesongen bra! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Hull som har blitt dømt nord og ned av alt og alle har starta sesongen bra! Leicester ble av flere dømt nord og ned i fjor og. Sånne tabelltips før sesongen har startet er bare bullshit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Tottenham opp i ledelsen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Gult kort: Diego Costa Gult kort til Costa for usportslig oppførsel Hørt det før eller? Ja, men han pratet til dommeren. Men det er kanskje usportslig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå