Maefteda Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 (endret) Burde vært rødt på Costa, men vi fortjente null og niks i denne kampen. Leit at Feghouli ble småskadet før kamp, for uten han, Payet og Lanzini var det lite kreativitet hos oss idag. Spesielt når den ene spillern som kunne bidratt med noe gøy offensivt ble plassert på høyrebacken igjen, som også kostet oss et baklengsmål. Det tærer på selvtilliten til Antonio og forholdet mellom fansen og Bilic. Carroll er også ikke noe førstevalg som spiss, så vi burde hatt en forsterkning der. Teit at vi ikke kjørte på med Batshuayi tidligere, kunne trengt han. EDIT: Selv hovedsponsor Betway har begynt å kritisere. Endret 15. august 2016 av Maefteda Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Nordtveit hadde dessverre, som fryktet ikke nivået inne. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Litt brutalt å avskrive han etter èn serierunde. Mot Chelsea...? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Top of the league bitches. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 (endret) Bitches top of the league . Endret 16. august 2016 av AllFather 6 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Sexy bitches top of the league . Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 (endret) Litt brutalt å avskrive han etter èn serierunde. Mot Chelsea...? Ja, spesielt mtp. hvor overlegne Chelsea var gjennom hele kampen. Om man skal dømme utfra Chelsea kampen kan man avskrive at Payet kommer til å ha en god sesong også. Han var nærmest usynlig etter innhoppet. Endret 16. august 2016 av Emils. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Chelsea kontrollerte hele kampen. West Ham skapte nesten ingenting. Var ikke så jevnt som resultatet skulle ha det til. Chelsea kommer nok helt sikkert til å kjempe om seriegullet helt til slutt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 "35 år er alt for gammelt for Premier League." Jaok..... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Zlatan har lagt opp karrieren perfekt for en spiss. I sine prime years spilte han mot klasseforsvarere i Spania og Italia. Når han eldre drar han til Frankrike og England for å spille mot dårlige forsvar. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Dårlige forsvarere i England? Hva har du fått i deg? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Er vel ikke noe spesielt sjokkerende å si at forsvarere for britiske lag suger balle? Ingen av topp 10-15 forsvarere i verden spiller for et engelsk lag og defensive taktikker er svært lite vektlagt. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Er vel ikke noe spesielt sjokkerende å si at forsvarere for britiske lag suger balle? Ingen av topp 10-15 forsvarere i verden spiller for et engelsk lag og defensive taktikker er svært lite vektlagt. Den listen vil jeg se... og ja, jeg og sikkert mange andre er sterkt uenig. 6 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 (endret) Er vel ikke noe spesielt sjokkerende å si at forsvarere for britiske lag suger balle? Ingen av topp 10-15 forsvarere i verden spiller for et engelsk lag og defensive taktikker er svært lite vektlagt. Den listen vil jeg se... Det er helt streit. Her har du en liste. Mats Hummels, Jerome Boateng, Gerard Pique, Andrea Barzagli, Pepe, Giorgio Chiellini, Andrea Bonucci, Sergio Ramos, Diego Godin, Jose Maria Gimenez og Mateo Musacchio. I tillegg har vi Antionio Rüdiger, Adil Rami og Raphael Varane som mest sannsynlig hadde gått inn i alle forsvar i PL uten store problemer. edit: dette var top of my head, det er nok en god del jeg har glemt. Endret 19. august 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Jeg er ikke en av dem som er uenig. Per og Gabriel f,ex? Er jo faen så elendige begge to, Per er en katastrofe i seg selv. Pool sin forsvarrekke er heller ikke mye å skryte av, bare sånn atte gooners ikke skal føle seg butthurt. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Er vel ikke noe spesielt sjokkerende å si at forsvarere for britiske lag suger balle? Ingen av topp 10-15 forsvarere i verden spiller for et engelsk lag og defensive taktikker er svært lite vektlagt.Den listen vil jeg se... Det er helt streit. Her har du en liste. Mats Hummels, Jerome Boateng, Gerard Pique, Andrea Barzagli, Pepe, Giorgio Chiellini, Andrea Bonucci, Sergio Ramos, Diego Godin, Jose Maria Gimenez og Mateo Musacchio. I tillegg har vi Antionio Rüdiger, Adil Rami og Raphael Varane som mest sannsynlig hadde gått inn i alle forsvar i PL uten store problemer. edit: dette var top of my head, det er nok en god del jeg har glemt. Heter Leonardo bonucci, ikke Andrea. Flere kvalitetsstoppere der ja. Men f.eks musacchio, rami og rudiger er ikke i nærheten av f.eks koscielny og kompany. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 (endret) Ah, jeg blingset på navnet fordi jeg var så hektet på å få Barzagli stavet rett, haha. Kompany er nok den eneste som er i nærheten av å nå listen. Synd han er skadet 90% av tiden nå om dagen. edit: etter å ha tenkt meg om glemte jeg thiago silva, som bør være tilstede på listen også. Endret 19. august 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Men hva med Stones!111!11 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Zlatan har lagt opp karrieren perfekt for en spiss. I sine prime years spilte han mot klasseforsvarere i Spania og Italia. Når han eldre drar han til Frankrike og England for å spille mot dårlige forsvar.Feil. Zlatan er på topp nå. Har aldri vært bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå