Mr. President™ Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Skulle ikke mer enn 67 minutter inn i sesongen før Costa nok en gang skulle vært utvist, men ikke blir det. Hva gjorde han? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Skulle ikke mer enn 67 minutter inn i sesongen før Costa nok en gang skulle vært utvist, men ikke blir det. Hva gjorde han? Grisetakling og har gult fra før. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Skulle ikke mer enn 67 minutter inn i sesongen før Costa nok en gang skulle vært utvist, men ikke blir det. Hva gjorde han? For sent inn i en takling på keeper. Strakt bein og knotter først, treffer Adrian midt på leggen. Skulle fått sitt andre gule. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Faen så scorer jævelen også.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 JADDDA!!! Fy faen, dette var gøy og fortjent! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. august 2016 Forfatter Del Skrevet 15. august 2016 Lå i kortene det der. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Klassisk Costa det der. Skulle ikke vært på banen, men avgjør. Fortjent av Chelsea uansett Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Det aller første Alsaker sier om den nyankomne Gökhan Töre er at han ikke ble spesielt imponert over han i EM. Ikke spesielt rart det, han var jo ikke med i EM. Jeg kommer ikke over dette her. Helt vanvittig dette faktisk. Gökhan Töre kommer inn på Stamford Bridge, han er en eks-Chelseaspiller. Det nevner ikke noen av kommentatorene med ett eneste ord. Han ble hentet av Slaven Bilic etter å ha skapt et fantastisk forhold til ham i Besiktas hvor Bilic var trener, det nevner ikke kommentatorene med ett ord. Men Alsaker presterer å nevne at han ikke var god i EM, hvor han altså ikke var. Keep in mind at dette er produkt som Tv2 tar over 400kr i måneden for. Jeg er heldigvis glad jeg ikke betaler for dette her. 5 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Klassisk Costa det der. Skulle ikke vært på banen, men avgjør. Fortjent av Chelsea uansett Gg Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Hvis ikke det der er direkte rødt kort, hva er det da? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 (endret) Er jo klart direkte rødt, men jeg klarer ikke lenger la meg frustrere av Costa. Forventer det egentlig. Skulle vel vært en straffe til begge lag også, så ingen bra dag på jobben for Taylor. Endret 15. august 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
atwater Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Hvis ikke det der er direkte rødt kort, hva er det da? Utestengelse! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 En har lov å håpe. Dessverre slås slike taklinger nesten aldri ned på i ettertid. Dommeren så det jo også, så det er vel ikke noe å gjøre med det. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Det aller første Alsaker sier om den nyankomne Gökhan Töre er at han ikke ble spesielt imponert over han i EM. Ikke spesielt rart det, han var jo ikke med i EM. Jeg kommer ikke over dette her. Helt vanvittig dette faktisk. Gökhan Töre kommer inn på Stamford Bridge, han er en eks-Chelseaspiller. Det nevner ikke noen av kommentatorene med ett eneste ord. Han ble hentet av Slaven Bilic etter å ha skapt et fantastisk forhold til ham i Besiktas hvor Bilic var trener, det nevner ikke kommentatorene med ett ord. Men Alsaker presterer å nevne at han ikke var god i EM, hvor han altså ikke var. Keep in mind at dette er produkt som Tv2 tar over 400kr i måneden for. Jeg er heldigvis glad jeg ikke betaler for dette her. Sikkert korrekt alt du seier her, men det eg satt igjen med var: Om du ikkje betaler og gidder å sjå tv2...koffor veit du då at han sa det? =) Enig i at det er spesielt å nevne EM osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Costa og Fellaini er fredet av den engelske dommerstanden Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Greit med medvind for Chelsea i dag. Hadde vært bekymra om jeg var blåplast fan... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Det aller første Alsaker sier om den nyankomne Gökhan Töre er at han ikke ble spesielt imponert over han i EM. Ikke spesielt rart det, han var jo ikke med i EM. Jeg kommer ikke over dette her. Helt vanvittig dette faktisk. Gökhan Töre kommer inn på Stamford Bridge, han er en eks-Chelseaspiller. Det nevner ikke noen av kommentatorene med ett eneste ord. Han ble hentet av Slaven Bilic etter å ha skapt et fantastisk forhold til ham i Besiktas hvor Bilic var trener, det nevner ikke kommentatorene med ett ord. Men Alsaker presterer å nevne at han ikke var god i EM, hvor han altså ikke var. Keep in mind at dette er produkt som Tv2 tar over 400kr i måneden for. Jeg er heldigvis glad jeg ikke betaler for dette her. Sikkert korrekt alt du seier her, men det eg satt igjen med var: Om du ikkje betaler og gidder å sjå tv2...koffor veit du då at han sa det? =) Enig i at det er spesielt å nevne EM osv. Jeg så hele kampen på Tv2 sumo, men noen andre enn meg betaler. Så - jeg betaler ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå