Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rooney er kaptein, og har derfor mye større aksept for å snakke til dommeren. På tide at disse reglene blir strammet opp. Det er KUN kapteinen som burde kunne ha diskusjoner med dommeren under en kamp. Gleder meg sterkt til å se hele Chelsea bli vist ut fordi de flokker seg rundt dommeren.

Frykter dessverre det samme med Man Utd siden det er en del av Mourinhos opplegg.

Lenke til kommentar

Tja, jeg mener at det kan ha noe for seg. Det å kollektivt legge press på dommeren kan gi et psykologisk overgrep i 50/50 situasjoner i ettertid - og burde derfor være totalt ulovlig under kamp. Dommeren har nok med å fokusere på hans oppgaver, om han ikke skal måtte motta stygge ytringer fra spillere samtidig. Jeg er knallfornøyd med denne innstrammingen.

Danielzu: Tjo, du har vel rett. Rooney er kanskje sjefen selv på "fuck off" - men så spørs det hvor hardt de blir å slå ned på akkurat det da? Blir spennende å følge med på dette, og jeg håper at det blir nulltoleranse! 

Lenke til kommentar

Idiot-regel. Straffe spillere når man er i kampens hete. Greit nok at man ikke skal komme med idiotiske ytringer mot dommerteamet, men at man nå skal risikere å bli sendt av er helt bak mål. Spesielt mtp hvor høy standard det er på dømmingen i PL. Ender vel med at en spiller blir meid ned også får kapteinen på samme lag rødt kort som konfronterer dommeren :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...