Stefan_B Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Au nei fy faen! Stakkars mann! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Damn. Spørs om vi ser ham på banen igjen som proff. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Å nei å nei å nei......... Det bare dingler der jo... Fysj! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Å nei å nei å nei......... Det bare dingler der jo... Fysj! Thats what she said! ....... 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Alle menns mareritt det ja Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Noen lever i slike mareritt..... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Fantasy Premier League 16/17 tråd. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 (endret) West Ham spiller treningskamp nå (TV2 Sportskanalen) og Samuelsen hadde nettopp en ganske nydelig assist til Noble. Endret 19. juli 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 http://m.bbc.com/sport/football/36844570?ns_mchannel=social&ns_campaign=bbc_match_of_the_day&ns_source=facebook&ns_linkname=sport Kjipe nyheter for Rooney og Costa. Mye strengere straff for kjefting,berøring (grr)og annet ulvementalitet rundt dommeren. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Rooney er kaptein, og har derfor mye større aksept for å snakke til dommeren. På tide at disse reglene blir strammet opp. Det er KUN kapteinen som burde kunne ha diskusjoner med dommeren under en kamp. Gleder meg sterkt til å se hele Chelsea bli vist ut fordi de flokker seg rundt dommeren. Frykter dessverre det samme med Man Utd siden det er en del av Mourinhos opplegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Diskutere er greit, kjefting og "fuck off" ytringer er ikke, der Rooney kanskje sliter litt? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Finnes det et eneste tilfelle på toppfotball der å snakke til dommeren har hjulpet? Har aldri sett noe slikt jeg. Som regel blir det bare verre eller ingen forandring. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Tja, jeg mener at det kan ha noe for seg. Det å kollektivt legge press på dommeren kan gi et psykologisk overgrep i 50/50 situasjoner i ettertid - og burde derfor være totalt ulovlig under kamp. Dommeren har nok med å fokusere på hans oppgaver, om han ikke skal måtte motta stygge ytringer fra spillere samtidig. Jeg er knallfornøyd med denne innstrammingen. Danielzu: Tjo, du har vel rett. Rooney er kanskje sjefen selv på "fuck off" - men så spørs det hvor hardt de blir å slå ned på akkurat det da? Blir spennende å følge med på dette, og jeg håper at det blir nulltoleranse! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Idiot-regel. Straffe spillere når man er i kampens hete. Greit nok at man ikke skal komme med idiotiske ytringer mot dommerteamet, men at man nå skal risikere å bli sendt av er helt bak mål. Spesielt mtp hvor høy standard det er på dømmingen i PL. Ender vel med at en spiller blir meid ned også får kapteinen på samme lag rødt kort som konfronterer dommeren Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Idiot-regel? Tvert imot. Det går an for spillerne å oppføre seg også. På høy tid at dette innføres, men jeg tror det kommer til å skli ut når sesongen har vart en stund. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Frykter også at det sklir ut i intet etter en stund. Vet ikke hvor mange år jeg har sett at de skal fokusere på holding i feltet. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Men det har de jo fokusert på. Man skal holde motspillerne og gjerne røske i drakta. Skrtel-style Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Burde bli strengere i alle fall. Flere gule kort og kanskje rødt i de verste. At fotballspillere skal kunne oppføre seg burde da være det minste man kan forvente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå